سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عقد قرارداد یکساله با کاستا به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان؛

شجاعی: کاستا علاوه بر سرمربیگری تیم ملی، شرح وظایف دیگری هم دارد

رئیس کمیته بانوان از عقد قرارداد هلنا کاستا به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان بانوان خبر داد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، فریده شجاعی-نایب رئیس سوم فدراسیون و رئیس کمیته بانوان گفت: با اعلام کمیته ملی المپیک مبنی بر اینکه دیگر با هیچ مربی خارجی قرار داد بسته نمی شود، فدراسیون فوتبال با هلنا کاستا وارد مذاکره شد و مشکلاتی که بر سر راه قرار داد وی بود را اعلام کرد که در نهایت با توافق کاستا و فدراسیون فوتبال، وی قرارداد خود را به مدت یک سال، به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال بزرگسالان بانوان امضا کرد.

وی در ادامه در خصوص شرح وظایف کاستا بیان کرد: هلنا کاستا به عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان بوده و تیم ملی را برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا و کسب سهمیه بازیهای مقدماتی جام جهانی به میزبانی تایلند آماده می کند. همچنین وی به عنوان مدیر فنی تیم ملی زیر 16 سال ر ا زیر نظر خواهد داشت چرا که این تیم در مرحله دوم با تیم های قدر آسیایی باید به رقابت بپردازد.

شجاعی در ادامه گفت: تیم ملی زیر 14 سال با توجه به اینکه اسفندماه به سریلانکا خواهد رفت تا در رقابتهای قهرمانی آسیا شرکت کند، برنامه ها و فعالیتهای این تیم را زیر نظر داشته و نظارت خواهد کرد. از وی به عنوان مدرس برای ارتقا و دانش به روز مربیان استانهای کشور استفاده می کنیم و اولین تیم استانی که درخواست داده تا کاستا یک دروه کلاس ارتقا مربیگری و توجیهی را برای 30مربی برگزار کند، تیم ملوان بندر انزلی است و در پایان وی به عنوان مسئول کمیته استعدادیابی بانوان نیز فعالیت می کند تا برترین های فوتبال را به تیم های ملی دعوت کرده و برای تیم های پایه و بزرگسالان پشتوانه سازی کنیم و فوتبال بانوان را در مسیر رشد و گسترش قرار دهیم./مح

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.