سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمپور :هرماه در یک شهر ایران اردوی تیم ملی برگزار می کنیم

سرمربی تیم ملی بانوان اظهار داشت: با هماهنگی کمیته تیم های ملی هرماه در یکی از شهرهای کشور که پتانسیل برگزاری اردو را دارند این برنامه را اجرا کنیم.

مستانه کرمپور سرمربی تیم ملی بانوان گفت:در نظر داریم با هماهنگی کمیته تیم های ملی هرماه در یکی از شهرهای کشور که پتانسیل برگزاری اردو را دارند این برنامه را اجرا کنیم تا بازیکنان در حال تمرین در استانها و برنامه تمرینی آنها را زیر نظر داشته باشیم و علاوه بر این انحصاری بودن برگزاری اردو های تیم ملی از تهران را بیرون بیاوریم.

کرمپور در خصوص اردوی هفته گذشته در یزد گفت :تمرینات بسیار خوبی را در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار کردیم که در نوبت صبح بعد از تمرینات توپی ، بدنسازی را در دستور کار خود داشتیم و بعد از ظهر ها هم فقط تمرینات تاکتیکی توپی را داشتیم که در کنار ملی پوشان ما سعیده مزیدی ، فروغ سراستاد ، نگین نجاریان و فاطمه رضایی چهار بازیکنان برتر یزدی حضور داشتند همچنین یک تمرین اختصاصی هم با بازیکنان تیم زیر 15 سال یزد و مربیان یزدی برگزار شد تا آنها هم بتوانند نهایت بهره را از این اردو ببرند.

کرمپور در ارتباط با برنامه تیم ملی بانوان افزود:از مسئولین انتظار داریم تا مسابقات بین المللی بانوان را در بهمن ماه در تقویم مسابقات قرار دهند و توجه ویژه یی به اعزام برون مرزی بانوان داشته باشند تا بتوانیم با حضور در مسابقات و رقابت با بازیکنان خارجی میزان پیشرفت بانوان خود را ارزیابی کنیم و عملکرد آنها را ارتقا بخشیم ، چرا که در صورت عدم اعزام و دیدار با بازیکنان مطرح نمی توانیم نتیجه مثبتی بگیریم.

وی در پایان گفت : جادارد که از زحمات آقای نگهی ریاست هیات یزد تشکر ویژه یی داشته باشم چرا که در تمام مدت اردوی یزد تلاش های فراوانی را برای برگزاری برنامه های ما داشتند و اعتقاد دارم پیشرفت بازیکنان یزدی مدیون دلسوزی های ایشان خواهد بود./با
برچسب ها: کرمپور ، اسکواش ، اردو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.