سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سليماني در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

انتخابات مجلس نهم بر احتياج اصولگرايان به اصلاح طلبان مهر باطل زد

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري گفت: انتخابات مجلس نهم بر احتياج اصولگرايان به اصلاح طلبان مهر باطل زد و حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه بي اساسي اينگونه ادعاها است.

محمد سليماني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، در واکنش به اين ديدگاه اصلاح طلبان مبني بر اينکه اصولگرايان محتاج اصلاح‌طلبان هستند، اظهار داشت: انتخابات مجلس نهم بر چنين تفکري مهر باطل زد و و حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه بي اساسي اينگونه ادعاها است.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري با تاکيد بر اينکه مردم به دنبال گفتمان امام(ره) ‌و افراد خدمتگزار هستند، بيان کرد: مردم کاري به  دسته بندي‌هاي سياسي ندارند لذا هر شخصي که پرچم خدمت و تلاش براي پيشرفت و تعالي کشور را بالا ببرد به آن روي مي‌آورند.

وي با اشاره به اينکه اصلاح‌طلبان براي اثبات تاثيرگذاري خود انتخابات مجلس را تحريم کردند و حضور نيافتند، اظهار داشت: با وجود اينکه اصلاح‌طلبان مدعي پايگاه مردمي هستند اما به وضوح ديديم که مردم به پاي صندوق‌هاي راي آمدند و اين ادعاها را با حضور خود تکذيب کردند.

سليماني خاطر نشان کرد: مردم به برنامه‌ها و گفتمان کساني اعتماد مي‌کنند که در عمل راهکاري براي حل مشکلات آنها  عرضه کنند و نيت خدمتگذاري داشته باشند.

گفتني است؛ طي اظهارات و ديدگاه‌هاي متعدد اصلاح‌طلبان اينگونه مطرح مي‌شود كه اصولگرايان براي ادامه حيات سياسي خود نيازمند حضور اصلاح طلبان هستند.

انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.