سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/ مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور؛

تقویت روحیه جهادی با وحدت حوزه و دانشگاه محقق می‌شود

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور با بیان اینکه تقویت روحیه جهادی با وحدت حوزه و دانشگاه محقق می‌شود، گفت: نقش دانشگاهیان و روحانیون در تحقق وحدت بین این دو نهاد بسیار مهم و حیاتی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، حجت‌الاسلام محمدعلی فراشی در همایش وحدت حوزه و دانشگاه در سنندج  اظهار کرد: معنای واقعی وحدت داشتن همبستگی دو نهاد علمی و فقهی کشور برای نیل به اهداف عالیه نظام است.

وی با تاکید بر اینکه تقویت روحیه جهادی با وحدت حوزه و دانشگاه محقق می‌شود، تصریح کرد: در شرایط کنونی نقش دانشگاهیان و روحانیون در تحقق وحدت حوزه و دانشگاه بسیار مهم و حیاتی است.

وی همبستگی و همفکری حوزه و دانشگاه را زمینه‌ساز رشد و ترقی نظام اسلامی دانست و افزود: باید برای رسیدن به اهداف نظام برنامه‌ریزی مناسب داشته باشیم.

حجت‌الاسلام فراشی با بیان اینکه بیداری اسلامی در جهان منبعث از انقلاب اسلامی است، گفت: دستیابی به وحدت توسط نسل سوم انقلاب و با پرچم‌داری رهبر معظم انقلاب صورت می‌گیرد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در ادامه به نقش سازنده بسیج در همه عرصه‌ها اشاره کرد و افزود: باید تفکر بسیجی در تمام شئونات زندگی مردم جامعه نهادینه شود.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد اهمیت بسیج و روحیه بسیجی اشاره کرد و گفت: افراد بسیجی و غیر بسیجی صاحب تفکر بسیجی باید به خود افتخار کنند و در راستای رشد و ترقی بیش از پیش نظام با بهره‌گیری از این تفکر ارزشمند گام بردارند.

وی در پایان با گرامی‌داشت سالروز شهادت آیت‌الله مفتح ابراز امیدواری کرد: دانشگاهیان و روحانیون ادامه دهنده راه آن بزرگوار باشند./س

برچسب ها: تقویت ، روحیه ، حوزه ، دانشگاه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.