سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهران زارع: اشتباه در قضاوت حاشیه ساز می شود / رفتار شاهینی غیرورزشی و زشت بود

مهران زارع بازیکن دفاع وسط تیم والیبال پیشگامان کویر یزد گفت: متأسفانه نوع قضاوت های برخی داوران حاضر در لیگ باعث می شود تا بازی به حاشیه کشیده شود.

مهران زارع، دفاع وسط تیم والیبال پیشگامان کویر یزد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اشتباهات محرض و واضح داور بازی ما مقابل تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس باعث شد تا روی روند بازی تأثیر قابل توجهی داشته باشد، من به خاطر اینکه نتیجه را به حریف واگذار کردیم این حرف را نمی زند بلکه اشتباهات داوری در بازی شب گذشته محسوس بود.

وی گفت: در لیگ برتر امسال تمامی تیم های شرکت کننده قوی و مدعی هستند باید قضاوتها حرفه ای و بدون نقص باشد چون داوریهای ضعیف جز به حاشیه کشاندن دیدارها کار دیگری انجام نمی دهد.وی گفت: مسئولان فدراسیون با پرورش داوران جوان و حرفه ای می توانند مانع از بروز حاشیه در طول مسابقات حرفه ای لیگ کنند.

متأسفانه در بازی شب گذشته ما از نظارت هم ضربه خوردیم چون در برخی مواقع شفقی می خواست به عنوان ناظر بازی را تعطیل کند و به داور دستور پایین آمدن از سکوی قضاوت را می داد که با وساطت و اصرار بازینکان بندرعباس این کار اتفاق نمی افتاد.

وی یادآور شد: حدود 10 الی 15 سال است که در لیگ والیبال ایران بازی می کنم ولی تا به حال در خصوص مسائل حاشیه ای مصاحبه ای انجام نداده ام به هیچ عنوان به دنبال حاشیه و جوسازی نیستم اما در حال حاضر اتفاقات بوجود امده باعث می شود تا حقوق تیم ما اجحاف شود و به ضررمان تمام شود به نظر من داور عامل اصلی باخت ما در مقابل بندرعباس بود.

وی در خصوص حواشی بوجود آمده پس از پایان بازی و در زمان ترک زمین اظهار داشت: پس از برد یاشار شاهینی که سال گذشته در تیم یزد توپ می زد به سمت سرمربی تیم پیشگامان یزد رفته و اقدام به انجام حرکات ناشایست کرد که این موضوع خلاف ادبیات ورزشی حرفه ای است شاهدیم که هرچه نسل ها در والیبال جلوتر می رود رفتارها هم تغییر می کند و غیرحرفه ای تر می شود این مسائل باید ازسوی فدراسیون حل و فصل شود چون در صورت ادامه چنین وضعیتی باشگاه های خصوصی نسبت به حمایت از والیبالیست ها دلسرد شده و والیبال به طور کلان متضرر می شود./آق
برچسب ها: اشتباه ، قضاوت ، والیبال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.