سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره هاي آموزش هوانوردي به صورت مجازي راه اندازي شد

دوره هاي آموزش هوانوردي به صورت مجازي در جهت بالا بردن سطح کيفي آموزش هاي هوانوردي با استفاده از جديدترين فناوري روز دنيا راه اندازي شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، مرکز آموزش فنون و خدمات هوايي در سال 1318 با نام باشگاه هواپيمايي ايران به منظور تقويت خلبان در بخش نظامي و غيرنظامي و جهت اشاعه فرهنگ هوانوردي تأسيس گرديد.

در همين راستا و با توجه به توسعه و پيشرفت تکنولوژي هاي جديد آموزشي به ويژه آموزش از راه دور اين مرکز در راستاي گسترش فرهنگ هوانوردي به اقصي نقاط کشور و بالا بردن سطح کيفي آموزش هاي هوانوردي با استفاده از جديدترين فناوري روز دنيا اقدام به راه اندازي دوره هاي آموزش هوانوردي به صورت مجازي نموده است.

براساس اين گزارش، اين دوره ها به صورت آنلاين و زنده برگزار مي گردد و ضمن استفاده از بهترين اساتيد کشور از برترين امکانات و تکنولوژي هاي آموزشي در بستر وب استفاده مي نمايند.

برهمين اساس دوره هاي تئوري هوانوردي در قالب دوره هاي مصوب مرکز که داراي مجوز از سازمان هواپيمايي کشور مي باشند و مطابق با TPM مرکز آموزش فنون و خدمات هوايي برگزار مي گردد.

از مزاياي اين دوره ها مي توان به شکستن تحريم هاي هوانوردي با دسترسي به آخرين منابع و اطلاع روز جهاني و در دسترس قرار دادن آنها جهت کليه متخصصان هوانوردي، جذب دانشجويان در سراسر کشور و حتي دانشجويان خارج از کشور، دسترسي به کتاب ها و منابع هوانوردي براي تمامي علاقه مندان با  توجه به گران بودن اين منابع از جمله مزاياي اين مرکز آموزش به شمار مي رود.

قابليت کارآفريني و ايجاد اشتغال براي صنعت گران هوانوردي حتي براي علاقه مندان در نقاط محروم، ارتقاي سطح علمي و آموزش متقاضيان و شاغلان شرکت فرودگاه هاي کشور، صرفه جويي اقتصادي در برگزاري دوره هاي ضمن خدمت براي شرکت فرودگاه هاي کشور، استفاده از بهترين اساتيد مقيم خارج از کشور عليرغم تحريم هاي موجود بدون نياز به حضور آنها در کشور، از ديگر مزاياي اين مرکز آموزش به شمار مي رود./عب
برچسب ها: آموزش ، هوانوردی ، مجازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.