سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه آزاد در اختتامیه چهاردهمین اجلاس روسای باشگاه پژوهشگران؛

مسیر اعتلای دانشگاه آزاد قابل برگشت نیست/ دانشگاه تکیه بزرگی برای ساخت کشور است

مسیر اعتلای دانشگاه آزاد قابل برگشت نیست و باید به سمت دانشگاهی حرکت کنیم که سرافرازتر از گذشته باشد.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران دکتر فرهاد دانشجو رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: علم آموزی ها و پژوهش و فعالیت ها و زحماتی که در دانشگاه ها صورت می گیرد برای دین و انسانیت و انسان سازی است. کارهای ما هدف نیست بلکه برای رسیدن به خداست ،کار دین و دین داری اجبار نیست ، دین و اعتقاد درست، آن است که با اختیار و قبلی باشد دین با اکراه دین نیست همانطور که کفر با اکراه کفر نیست ،کفر و راه هدایت هر دو برای انسان ها روشن است و هر کسی که به راه ضلالت برود و بر ایمان و پرستش روی آورد ، به رشته محکم و استواری چنگ زده که هرگز گسسته نخواهد شد.

وی گفت: استقامت مردم ایران جواب داده و به زودی بر مشکلات پیروز می شود این پیروزی حاصل استقامت و پایداری است و به حرمت خون جانبازان و شهدا پشتیبان ولایت فقیه باشیم و راه را گم نکنیم دشمن با شکست بزرگ چند قدم فاصله دارد و به خواسته های بر حق ایران تن می دهد پیروزی بسیار نزدیک است و دشمنان ایران اتمی  را به رسمیت شناختند.

دانشجو تصریح کرد: اذیت و آزارهایی که بر من روا شده برای چیست، مگر من دانشجو جزء این است که شما را به اطلاع و دوستی و صمیمیت دعوت کنیم مسیر اعتلای دانشگاه قابل برگشت نیست و به سمت دانشگاه آزادی حرکت کنیم که سرافرازتر از گذشته باشد.

وی ضمن قدردانی از مسئولان گذشته گفت: می خواهیم دانشگاه آزادی بسازیم که داراری هویت اسلامی و مرجع علمی و سرآمد در تولید و ترویج علم باشد و در راس نیازهای کشور کوشش کنیم.

 دانشگاه آزاد پشت سر هیچ کاندیدايي قرار نمی گیرد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی افزود: تعالی دانشگاه در ایجاد فضای دوستانه علمی و نخبگی سالم است دانشگاه آزاد پشت سر هیچ کاندیدا توری قرار نمی گیرد و از امکانات دانشگاه آزاد برای هیچ کاندیدی جهت تبلیغ استفاده نمی شود در غیر این صورت برخورد خواهد شد و فقط برای پیشرفت و توسعه دانشگاه کمک می کنیم زیرا تکیه گاه بزرگی برای ساخت کشور است./ع2
برچسب ها: دانشگاه ، آزاد ، علمی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.