سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

حمایت از تولید ملی فرصت برون رفت از معضل اقتصادی است

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: عمل به تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی فرصتی مناسب برای برون‌رفت از مشکلات اقتصادی کشور است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ مصطفی افضلی‌فرد ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این استان را برای سرمایه‌گذاری بکر و مفید اعلام کرد و افزود: برای شناسایی و شناساندن هرچه بیشتر مزیت‌ها، توانمندی‌های استان و همچنین آسیب‌شناسی موانع و مشکلات موجود در فرایند سرمایه‌گذاری باید اقدامات جدی و اساسی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی نیز آمادگی خود را برای حمایت همه جانبه از تلاشگران تولید و صنعت استان اعلام می‌کنند، گفت: توسعه متوازن و پایدار تمام نقاط کشور باید در دستور کار دولت قرار بگیرد و در صورتی که تعلل و بی‌تدبیری مشاهده کنیم دولت باید پاسخگوی نمایندگان ملت در مجلس باشد.

مخبر کمیسیون اصل 90 مجلس همچنین افزود: برای توسعه پایدار کشور ضروری است نگاه همه‌جانبه به شاخص‌های توسعه داشته باشیم.

افضلی فرد گفت: در راستای نیل به اهداف توسعه و پیشرفت، دولت باید سند چشم‌انداز را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهد.

وی با نامناسب خواندن وضعیت صنعت تولید در اردبیل افزود: هرگونه کوتاهی و عدم اجرای تعهدات که منجر به تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی استان شده است قابل قبول نیست چرا که ما چنین تعطیلی و رکود واحدهای تولیدی را در سایر استان‌ها سراغ نداریم.

نماینده اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: ضروری است بسترهای لازم برای حمایت‌های مالی و معنوی از کارآفرینان و جهادگران عرصه تلاش و تولید در استان فراهم شود تا با افزایش کارایی و بهره‌وری واحدهای تولیدی و صنعتی افزایش اشتغال و رشد تولید را شاهد باشیم/س 

برچسب ها: اردبیل ، حمایت ، از ، تولید ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.