سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرلشکر صفوي در جمع خبرنگاران:

جزاير ايراني خليج فارس به عنوان پايگاه دفاعي مورد استفاده قرار مي‌گيرند

دستيار و مشاور عالی فرماندهي معظم کل قوا گفت: ایران در زمان لازم، از جزایر مشرف بر تنگه هرمز به عنوان پایگاه‌های دفاعی استفاده مي‌کند و دشمنان ما به تأثير اين جزاير در بعد دفاع و امنیت آگاهند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سرلشکر سید یحیی صفوی در حاشیه دومین همایش سراسری "جغرافیا، توسعه، دفاع و امنیت" در جمع خبرنگاران، ایران را قدرت برتر منطقه خلیج فارس دانست و افزود: حضور ايران در تنگه هرمز تضمین کننده صدور انرژی به جهان است.

وي تلاش مسئولان عالی کشور را در جهت ايجاد امنیت کامل در منطقه براي صدور انرژی ارزيابي کرد و گفت: در صورتي که تهدیدات نظامی علیه ايران صورت نگیرد، ما صدور انرژی از تنگه هرمز را تضمین می‌کنیم، چرا که کشورهای جنوب شرق آسیا نیاز مبرمی به نفت این منطقه دارند.

دستيار و مشاور عالی فرماندهي معظم کل قوا تأکيد کرد: جمهوری اسلامی به دنبال تضمین امنیت صدور انرژی از این منطقه با کمک کشورهای جنوبی خلیج فارس است

سرلشکر صفوي با اشاره به جزایر ايراني مشرف به تنگه هرمز تصريح کرد: ایران در زمان لازم، از این جزایر به عنوان پایگاه‌های دفاعی استفاده مي‌کند و دشمنان ما به تأثير اين جزاير در بعد دفاع و امنیت آگاهند.

وی در ادامه به اهداف همايش "جغرافیا، توسعه، دفاع و امنیت" اشاره کرد و تولید راهکارهایی علمی برای تامین امنیت پایدار در منطقه خلیج فارس را از اهداف اين همايش برشمرد.

انتهاي پيام/ش
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.