سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

تحویل یکهزار و 200 واحد مسکونی به مددجویان مناطق زلزله زده

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره)آذربایجان شرقی گفت:یکهزارو 200 واحد مسکونی مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد در مناطق زلزله زده تحویل داده شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، حسین دشتی افزود: تا به امروز در 300واحد مسکونی مددجویان مراحل نازک کاری به اتمام رسیده که برای این مرحله از تکمیل منازل 40 میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت:کمک های مردمی نقش موثری در تامین منابع و شتاب بخشی روند احداث واحد های مسکونی داشته است .

دشتی با اشاره به میزان کمک های مردمی به مناطق زلزله زده در طی چند ماهه گذشته گفت:کمیته امداد استان دو میلیارد و 200 میلیون تومان کمک نقدی و چهار میلیارد و 200 میلیون تومان کمک جنسی از سوی مردم خیر استان برای کمک به آسیب دیدگان زلزله اخیر دریافت کرده‌است.

وی خاطر نشان کرد:اهدای کمک‌های مردمی به صورت نقدی به حساب کمیته امداد موجب افزایش توان مدیریتی این نهاد برای تهیه کالاهای نیازسنجی شده و خدمات‌رسانی بهتر و تخصصی‌تر شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان شرقی با اشاره به تعهدات خیرین در همایش یاوران گفت: مجموع تعهد خیرین در این همایش دو میلیارد و 500 میلیون تومان بود که از این میزان تا به امروز یک میلیاردو 722 میلیون و 800 هزار تومان تحقق یافته است.

وی گفت: تعداد 67 هزار و813 خانواده از تمام خدمات کمیته امداد استان آذربایجان‌شرقی بهره‌مند می‌شوند. 107هزار و سه خانواده از خدمات چندخدمتی بهره‌مند می‌شوند./ع

 

 

برچسب ها: تحویل ، مسکونی ، مددجویان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.