سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

افتتاح 11 هزار واحد مسکن مهر در اردبیل

معاون عمرانی استاندار اردبیل گفت: 11 هزار واحد مسکن مهر بزودی در استان اردبیل و با حضور مسئولان ارشد کشوری به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ کمال‌الدین میرجعفریان دیروز در جلسه ستاد مسکن مهر استان اردبیل در خصوص آخرین وضعیت مسکن مهر شهرهای بالای 25 هزار نفر، زیر 25 هزار نفر و بافت فرسوده افزود: تکمیل طرحهای مسکن مهر در تمامی ابعاد اولویت کاری دولت و کارگزاران نظام اسلامی است چرا که با به ثمر نشستن این شرایط امکان برای صاحبخانه شدن تعداد زیادی از همشهریان و هموطنان‌مان فراهم می‌شود.

میرجعفریان گفت: در نشست اخیر با وزیر راه و شهرسازی مبلغی برای تامین زیرساخت‌های مسکن مهر اختصاص یافت تا آهنگ توسعه و تکمیل این واحدها شتاب گرفته و شیرینی و لذت سکونت در واحدهای مسکن مهر در کام مردم نمود پیدا کند.

معاون عمرانی استاندار اردبیل همچنین افزود: دولت به تعهد 1.5 میلیون ساخت واحدهای ساخت‌های مسکونی به صورت سالانه و با یک هدف‌گذاری درست عمل کرده و حتی پیش‌بینی این است که تا پایان دولت دهم بیشتر از تعهد واحدهای مسکونی تحویل متقاضیان شود.

وی گفت: هیچ یک از واحدهای مسکن مهر به صورت ناقص و نیمه تمام تحویل صاحبان آنها نمی‌شود بلکه سعی داریم با صدور اسناد و پایان کار، دفترچه تقسیط بانکی را نیز همراه با کلید تحویل متقاضی دهیم.

معاون عمرانی استاندار اردبیل در ادامه ضرورت تکمیل طرحهای مسجد و مدرسه به همراه فضاهای عمومی را در مساکن مهر ضروری اعلام کرد و افزود: با توجه به تاکید وزیر راه و شهرسازی باید با همکاری نیروی انتظامی و در یک جانمایی مناسب واحدهای کلانتری نیز در این مجموعه‌ها احداث و راه‌اندازی شود/س 

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.