سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

تسهیلات مقاوم سازی مساكن روستایی باید به شكل انقلابی پرداخت شود

استاندار اردبیل با مطلوب دانستن وضعیت پرداخت تسهیلات برای مقاوم سازی مساكن روستایی در این استان گفت : امید است شاهد یك حركت انقلابی در این ارتباط باشیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اكبر نیكزاد دیروز در نشست مقاوم سازی مساكن روستایی در استان اردبیل افزود : موضوع مقاوم سازی منازل مسكونی روستایی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و در صورت اینكه مساكن روستایی از استحكام كافی برخوردار باشند خیال مردم و مسوولان از وقوع هرگونه حادثه طبیعی راحت می شود.

وی با اشاره به اینكه ایران و به خصوص استان اردبیل روی كمربند زلزله واقع است و امكان وقوع زمین لرزه در هر منطقه ای وجود دارد گفت : علم انسان تاكنون نتوانسته است زمان بروز این حادثه طبیعی را مشخص نماید و بنابراین باید ساختمانها مستحكم ساخته شوند تا ساكنان آنها از وارد آمدن خسارات و تلفات هنگام سكونت در این اماكن هراسی نداشته باشند.

استاندار اردبیل افزود : سهمیه استان اردبیل برای مقاوم سازی مساكن روستایی شش هزار و 496 فقره است كه باید برای آنها به شكل صد در صد قرارداد بسته شود و انتظار می رود كه بانكهای عامل قبل از به سر آمدن مهلت نسبت به انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات مقاوم سازی به متقاضیان باقی مانده اقدام نمایند.

وی اظهار امیدواری كرد كه زمانی برسد تا با ساخته شدن تمام منازل روستاییان به شكل مستحكم در استان اردبیل جشن پایان مقاوم سازی مساكن روستایی را در این استان برگزار نماییم/س 

برچسب ها: اردبیل ، مقاوم ، سازی ، مسکن ، روستایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.