سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قم/

راه اندازی انجمن علمی فقه و قضا در حوزه

دو انجمن فقه و قضا و فقه معاملات در قم راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، مدير مركز آموزش‌های تخصصی فقه وابسته به قوه قضائیه، در اولين نشست عمومی دانش‌جويان و طلاب این مرکز /با اشاره به طرح های پژوهشی طلاب در این مرکز، اظهارکرد: برای ايجاد انگيزه بيشتر در دانش‌پژوهان برای اظهار نظر و پژوهش دو انجمن علمی «فقه و قضا» و «فقه معاملات» تأسيس شد.

حجت‌الاسلام محققی‌فر، تصریح کرد: شركت در این انجمن ها كه با حمايت مادی و معنوی مسئولان این مرکز همراه است، به طلاب این اجازه را می دهد که خود با ایجاد و تلاش در جهت بهبود فعالیت های آموزشی و پژوهشی خلاهای موجود در این حوزه را شناسایی و آن را برطرف کنند.

وی راه‌اندازی اين انجمن‌ها را در راستای تأمين نواقص كلاس‌های آموزشی، عنوان کرد و گفت: از دیگر انگیزه های تشکیل این انجمن ها، رسيدگی به اقتضائات موضوعات علمی مطرح شده و مورد دغدغه طلاب و تحقيقات دانش‌پژوهان بوده است.

حجت الاسلام محققی‌فر خاطر نشان کرد : بازديد از مراكز علمی و پژوهشی و دادگاه‌ها و آشنایی با پرونده‌هایی با محتوای علمی بيشتر، دعوت از اساتيد، قضات و صاحب نظران عرصه فقه و حقوق که طلاب بتوانند در این عرصه تجربه کسب کنند، از جمله فعالیت های دیگر این انجمن ها خواهد بود./س

برچسب ها: قم ، انجمن ، علمی ، فقه ، قضا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.