سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

سفیران علم و دانش باید با علم خود به مقابله با دشمن برخیزند

جانشین بسیج دانشجویی خراسان شمالی گفت:مخترعین جوان سفیران علم و دانش هستند که باید برای مقابله با دشمن از علم خود استفاده کنند

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، هادی حسینی، یکی از مخترعان برتر جهان در دهمین جشنواره ممتازین، مبتکرین و مخترعین بسیج دانشجویی خراسان شمالی که شب گذشته با حضور جمع بیشماری از دانشجویان مخترع بسیجی استان برگزار شد،با اشاره به اینکه همه انسان ها به دنبال موفقیت و کمال هستند،گفت: برای رسیدن به این مهم،انسان باید ابتدا استعدادها و توانمندی های نهفته خودش را بشناسد.

وی با اشاره به پیشرفت های چشمگیر جوانان ایران در حوزه های علم و فناوری، اظهارداشت: دشمن تلاش های بسیاری برای توقف این موفقیت ها انجام می داده که نمونه بارز آن ترور دانشمندان کشور است.

حسینی افزود:دشمن هر چه بیشتر تلاش کند این به معنای پیشرفت روز افزون کشور در حوزه علم و دانش است.

وی خطاب به دانشجویان حاضر در جلسه گفت:تک تک شما جوانان مخترع می توانید سفیران علم و دانش ایران در جهان باشید و با علم خود به مقابله با دشمن برخیزید.

عبدالله امینی فر،جانشین بسیج دانشجویی خراسان شمالی نیز از ارسال 85 اثر توسط دانشجویان به دبیرخانه این جشنواره در استان خبر داد و گفت: 3 اثر برتر انتخاب و معرفی شده است.

وی افزود: در بخش مقالات علمی و پژوهشی یک نفر به عنوان استعداد برتر و 8 نفر شایسته تقدیر شدند.

امینی فر با بیان اینکه در بخش اساتید نیز 14 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است، اضافه کرد: در این بخش 3 مقاله برتر و 7 مقاله شایسته تقدیر شناخته شد./س

برچسب ها: مقابله ، با دشمن ، با علم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.