سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/ عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:

ابتکار در ساخت تجهیزات پزشکی سبب خودکفایی کشور مي شود

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: در حال حاضر که دشمن با تحریم ها سعی می کند ایران را تحت فشار قرار دهد با خلاقیت، نوآوری و ابتکار در ساخت تجهیزات پزشکی سبب خودکفایی کشور شویم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، مراد هاشم زهی در ارتباط با سومین کنفرانس بین المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: فقط چند کشور در بین کشورهای اسلامی در زمینه بهداشت و خدمات درمانی در سطح مطلوبی قرار دارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: ایران در بین کشورهای اسلامی از نظر پزشکی حرکت رو به رشدی داشته و توانسته جایگاه خوبی را کسب کند.

هاشم زهی خاطرنشان کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری و سیاست های بهداشتی کشور برای موفقیت در زمینه های پزشکی باید زیرساخت ها را فراهم کرد؛ و مشکلات تهیه دارو و تجهیزات خدمات درمانی را برای ارتقا کشور برطرف کرد.

وی با اشاره به خدمات قابل ارائه به گردشگران سلامت در ایران تاکید کرد: ایران اسلامی در بخش MRI حرف برای گفتن دارد و خدمات خوبی را در این حوزه می تواند به بیماران ارائه دهد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی افزود: برای جذب گردشگران سلامت باید علاوه بر ارتقای خدمات درمانی خود اين خدمات را در منطقه معرفی کنیم.

هاشم زهی یادآور شد: فعالیت در یک بخش پزشکی کافی نیست و باید در تمام رشته های پزشکی کار شود و با ارتقای خدمات مردم خود و سایر کشورها را برای درمان در داخل کشور جذب کنیم.

وی اذعان کرد: در حال حاضر که دشمن با تحریم ها سعی می کند ایران را تحت فشار قرار دهد با خلاقیت، نوآوری و ابتکار در ساخت تجهیزات پزشکی سبب خودکفایی کشور شویم.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در ارتباط با نقش بیمارستان رضوی در جذب گردشگران سلامت خاطرنشان کرد: بیمارستان رضوی دارای سطح خدمات دهی بالایی به بیماران است و باید خدمات درمانی خود را در سایر کشورها اطلاع رسانی کند تا جذب گردشگران سلامت در کشور بیشتر شود. /س

برچسب ها: ابتکار ، تجهیزات ، پزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.