سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

بصیرت ایرانیان رمز شکست دشمنان ایران

امام جمعه شاهین‌دژ گفت: بصیرت و هوشیاری ملت ایران در موقعیت‌های مختلف از جمله عوامل ناکامی و شکست دشمنان است.

حجت‌الاسلام نقی باقری در گفت‌وگو با خبرنگارباشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: توکل بر خدا و بهره‌مندی از رهنمودهای رهبری روشن کننده راه علم و دانش در دستیابی به اوج تکنولوژی و فناوری‌های برجسته دنیا است به طوری که با تکیه بر باورها و اندوخته‌های جوانان نخبه در راستای کسب فن‌آوری‌های نوین علمی تلاش کرده است.

امام جمعه شاهین‌دژ با دعوت مردم برای حفظ اتحاد و همدلی، خاطرنشان کرد: امروزه دشمن با استفاده از روش‌ها و الگوهای منسوخ شده سعی در اشاعه فرهنگ غلط در جوامع اسلامی دارد تا با تغییر دیدگاه‌ها نسبت به چالش‌های متعدد در کشور تفرقه افکنی کند.

وی با اشاره به بصیرت و آگاهی مردم در عرصه‌های مختلف، تصریح کرد: حضور مردم و همراهی در عرصه‌های مختلف نوید اتحاد و انسجام مردم با دولت بوده که اطاعت و پیروی از ولایت و خط رهبری از شاخصه‌های مردم ایران است.

باقری با بیان اینکه امروز دشمن چشم به اعمال و رفتار ملت دوخته است، افزود: حضور مقتدرانه و پرشور در عرصه انتخابات شکستی دیگر برای دشمنان و مستکبران زمانه تحمیل می‌کند و حماسه آفرینی در زمینه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی در کارنامه درخشان ایرانیان همچون برگ زرینی باقی خواهد ماند./س

برچسب ها: ایران ، شاهین دژ ، پلدشت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.