سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بجنورد/

میوه و خشکبار شب یلدا در خراسان شمالی با تخفیف ویژه عرضه می شود

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان شمالی گفت:میوه و خشکبار شب یلدا در این استان با تخفیف ویژه پنج الی 15 درصدی عرضه می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، سید ابراهیم حسینی افزود:در پایان نشست با روسای اتحادیه های میوه و تره بار عمده،میوه و تره بار خرد،شیرینی فروشان و اتحادیه های فروشندگان خشکبار خراسان شمالی،توافق شد تا میوه،خشکبار و شیرینی مورد نیاز مردم در شب یلدا در این استان با تخفیف پنج الی 15 درصدی عرضه شود.

وی با بیان اینکه برای تامین میوه مورد نیاز شب یلدا در خراسان شمالی هیچ گونه مشکلی وجود ندارد،تصریح کرد:در سال جاری میزان تولید میوه در این استان افزایش یافت و در حال حاضر نیز هیچ مشکلی بابت تامین میوه شب یلدا در خراسان شمالی وجود ندارد.

حسینی در مورد هندوانه و انار که در شب یلدا بیش از سایر میوه ها مورد استفاده قرار می گیرند،تصریح کرد:در خراسان شمالی انار به میزان کافی وجود دارد و در این روزها نیز به منظور فروش به بازار تزریق شده است.

وی اضافه کرد:همچنین هندوانه نیز از استان های گرمسیری کشور چون بوشهر به خراسان شمالی وارد شده و به میزان کافی در اختیار مردم قرار می گیرد.

این مسئول با اشاره به بازرسی و نظارت های این سازمان در شب یلدا افزود:معاونت بازرسی و نظارت سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان شمالی در ایام منتهی به شب یلدا با هدف جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی،بر میزان بازرسی و نظارت خود بر مراکز عرضه افزوده است./س

برچسب ها: عرضه ، میوه ، شب یلدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.