سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/ در زمستان امسال؛

گردنه‏ های کولاک ‏خیز استان ایمن‏ سازی می شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از ایمن ‏سازی گردنه‏ های کولاک ‏خیز و برف ‏گیر این استان در زمستان سال‏ جاری خبر داد.

فریبرز واحدی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در گردنه های استان تهران، اموری همچون ساخت دیوار حائل، ایجاد موانع طبیعی، شناسایی دقیق توپوگرافی منطقه، تجهیز گردنه‏ ها به مخزن جمع ‏آوری برف و ... عملیاتی شده است.

وی از به‏ کارگیری 800 نفر و 250 دستگاه خودرو در طرح زمستانی سال 91 این استان خبر داد و افزود:  امسال نیز همانند سال‏ های گذشته، ادارات راه و شهرسازی استان تهران آماده ارائه خدماتی شایسته به مردم هستند.

واحدی ادامه داد: ایجاد 40 پایگاه جاده‏ای ثابت و سیار در محور های مواصلاتی استان تهران مصداقی از این تلاش شبانه‏ روزی است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران اضافه کرد: همچنین 800 نفر نیروی خدوم راهدار با سود جستن از 250 دستگاه خودروی نیمه‏ سنگین و سنگین توان عملیاتی و عزم راسخ خود را در طرح زمستانی در ایام جاری به منصه ظهور می‏ گذارند.

وی ادامه داد: علاوه بر این، تعاملاتی در خصوص مسائل مشترک با سایر دستگاه‏ های دخیل در این طرح ملی نظیر پلیس راه، پلیس راهور، سازمان امداد و نجات جاده‏ ای استان، آتش‏ نشانی و خدمات ایمنی، شرکت‏ های امداد خودرو و سازمان مدیریت امداد پزشکی (اورژانس) برقرار شده است.

واحدی اضافه کرد: بی‏ شک این اقدامات با راهبری فرمانداران در همه شهرستان ‏ها به ‏خصوص محور های کوهستانی صورت اجرایی به خود می‏ گیرد.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران، شعار اساسی «جاده ‏ای در زمستان مسدود نماند، مگر برای حفظ سلامت کاربر» را هدف امور عملیاتی این نهاد اعلام کرد./س

برچسب ها: کولاک ، زمستان ، ایمن سازی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.