سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ململ با 12 ترانه تازه مي آيد

تهيه كننده "ماجراهاي ململ" از ساخت 12 ترانه تازه براي اين برنامه خبر داد و گفت: اين ترانه ها به صورت ميان برنامه هاي 1دقيقه و 30 ثانيه‌اي تا 2 دقيقه‌اي براي بچه ها پخش مي‌شوند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي شبكه دو سيما؛ محمود سلامیان با بيان اين‌كه برنامه سازي براي كودك پيچيدگي‌هاي خاص خود را دارد و براي تاثير گذار بودن بر اين گروه سني بايد از موسيقي و شعر و قصه استفاده كرد، مي‌گويد: آهنگ اين ترانه ها را عليرضا آقابابايي  ساخته و  ترانه هايشان را نرگس محمدي و الهام ايزديار سروده‌اند.
وي گفت: اين تهيه كننده همکلاسی، زنگ نقاشي، ديكته، زمستان، ورزش و روزهاي هفته ( سروده الهام ايزديار ) و ترانه‌هاي حياط مدرسه عینک ، موش و گربه و اعداد ( سروده نرگس جعفري ) نام ترانه‌هايي هستند كه از اين برنامه پخش مي‌شوند.
سلاميان افزود: چند روزي است كه پخش « حياط مدرسه» شروع شده اما بچه‌ها براي شنيدن بقيه ترانه‌ها بايد كمي منتظر بمانند و با ململ همراه شوند. 
اين تهيه كننده درباره ديگر بخش‌هاي جذاب و ديدني "ململ" گفت: پارسال بچه ها در تيم ململ ثبت نام كرده و عكس‌هاي جالب خود را براي ما مي‌فرستادند، عكس‌هايي كه در طول برنامه پخش مي‌شد.
سلاميان با اعلام اين‌كه متاسفانه این حرکت با جابه جایی استودیوی برنامه با وقفه مواجه شد؛ افزود: ما دوباره اين بخش را فعال كرديم. حالا يك فرصت جديد هم ايجاد شده و  بچه‌ها مي‌توانند عکس کودکی پدر و مادرشان را هم همراه عکس خودشان به ایمیل malmal@irib.ir بفرستند و به اين شكل بزرگترها را هم در تيم ململ عضو كنند./ص
برچسب ها: ململ ، برنامه ، تهیه کننده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.