سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسط پژوهشگران دانشگاه آزاد اسلامی رودهن"؛

شکستن رکورد جهانی زمان پرواز هواپیمایی پهپاد

رکورد جهانی زمان پرواز موتورهای الکترونیکی در پهپادهای تجاری یک ساعت و نیم است که پژوهشگران دانشگاه آزاد رودهن این زمان به را به 2 ساعت ارتقا دادند.

مهرداد منصوری مسئول فنی تیم هواپیمایی درنا از دانشگاه آزاد اسلامی رودهن در گفتگو با خبرنگار  صنفي آموزشي باشگاه خبرنگاران گفت: هواپیما پهپادی موجود قابلیت های بسیار فراتر از هواپیماهای ساخته شده در ایران را دارد.

وی با بیان اینکه پروژه موجود کاملا قابلیت تجاری سازی را داراست گفت: قابلیت هایی مانند سیستم کامل هوشمند مسیر یابی که به صورت هماهنگ با جو پرواز می کند و هم چنین ارسال تصویر هم زمان به زمین و کنترل از راه دور برای اولین بار در ایران اجرایی شده است،

وی افزود: رکوردجهانی زمان پرواز موتورهای الکترونیکی در پهپادهای تجاری یک ساعت و نیم است که ما بعنوان یک گروه پژوهشگر ایرانی که بودجه دانشگاهی داریم توانستیم این زمان را به 2 ساعت و در اینده ای نزدیک به 2 ساعت و نیم برسانیم.

این پژوهشگر جوان دو پروژه دیگر به نام هایی دستگاه گرند استیشن با قابلیت شناسایی چهره و ارسال تصویر روی زمین با وضوح بالا و هم چنین شبیه سای هم زمان هواپیما را در این نمایشگاه به اجرا گذاشته بود.

وی ضمن تشکر از حمایت های مالی و معنوی دانشگاه گفت: امیدواریم با تداوم وافزایش این حمایت ها بتوانیم روند بومی سازی سیستم الکترونیکی را انجام دهیم تا از واردات بی نیاز شویم./ع2
برچسب ها: هواپیما ، موتور ، دانشگاهی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.