سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

موفقیت برنامه های رادیویی نشان دهنده توانمندی بالای صداو سیمای زنجان

موفقیت برنامه های رادیویی زنجان در جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون های آسیایی نشان دهنده توانمندی بالای تولیدات این اداره کل است.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مرکز زنجان معاون امور استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح رسمی پخش 20 ساعته رادیو زنجان به برنامه های تاثیرگذار و موفق در عرصه های بین المللی صدا و سیمای مرکز زنجان اشاره کرد و گفت:نهاد به جهت ظرفیت های موجود در استان می تواند جایگاه بالایی را به خود اختصاص دهد.

معصومی افزود: بستر سازی مناسبی در مقوله نیروی انسانی در مرکز صدا و سیمای زنجان انجام شده است و تقویت و ارتقاء کیفی برنامه های رادیویی قابل ملموس است.

وی به ویژگی ها و برتری های رادیو در مقایسه با دیگر ابزارهای رسانه ای پرداخت و ادامه داد: بسیاری از برنامه های رادیویی در هر شرایطی قابل شنود است و این موضوع برتری رادیو و تقش تعیین کننده آن را در بحث فرهنگ سازی و مقابله با هجمه فرهنگی دشمن را بیان می کند

معاون امور استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عزاداری های اباعبدالله الحسین (ع) و پوشش رسانه ای آن نیز اشاره کرد و ادامه داد: زنجان به الگویی برای دیگر استان ها در نحوه برپایی عزاداری شده است که این مسئله نشان از نقش رسانه ملی است.

دراین مراسم از کارکنان صدا و سیما که در ارزیابی های صدا و سیمای مرکز تهران موفق به کسب امتیاز بالای 70 شده بودند تجلیل شد./س



برچسب ها: موفقیت ، رادیو ، توانمند ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.