سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گلایه های سرمربی تیم ملی شيرجه:

از وضع موجود خسته شده ایم! / با این شرایط تمام شیرجه روها از بین می روند

رضا خیبری نژاد گفت: در صورتیکه شرایط به همین منوال پیش برود مشکلی نیست که به زودی تمام شیرجه روها از بین می روند.

رضا خیبری نژاد سرمربی تیم ملی شيرجه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: یکی از برنامه های اصلی ما حضور در بازیهای آسیایی 2014  است به همین دلیل ما نیاز داریم که از هم اکنون با برپایی اردوهای آماده سازی ملی پوشان  را برای حضور  در این رقابت ها آماده کنیم و این در حالی است هم اکنون برنامه های تیم ملی به خوبی عملیاتی نمی شود.

وی گفت:  در این مدت چندین بار از فدراسیون درخواست کردیم تا شرایط برپایی اردوی آماده سازی  تیم ملی را فراهم کند اما متاسفانه تاکنون این امر محقق نشده است و در حال از دست دادن زمان و فرصت  ها هستیم.

خیبری نژاد افزود: با توجه به بحث تعلیق تیم ملی نتوانست در رقابت های  قهرمانی آسیا که به میزبانی دوبی برگزار شد حضور  پیدا کند  و با توجه به اینکه هم اکنون این مشکل همچنان در تیم ملی وجود دارد به همین  دلیل  در حال حاضر تنها خواسته ما بر پایی اردوی آماده سازی  که متاسفانه تاکنون با برگزاری آن موافقت نشده است.

وی تصریح کرد: در صورت موافقت باتشکیل اردوی تیم ملی ما تنها از سه شیرجه رو دعوت خواهیم کرد که فکر نمی کنم هزینه چندانی را در برداشته باشد به همین دلیل  من درخواست دارم که تمرینات تیم ملی به زودی از سر گرفته شود.

وی خاطر نشان کرد: برای موفقیت در بازیهای آسیایی کره جنوبی باید از حالا تمرینات آمادگی تیم ملی از سر گرفته  شود و در صورتیکه از هم اکنون برنامه های تیم ملی را اجرایی کنیم می توانیم در همانجا گفت به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنم .

سرمربی تیم ملی اظهار داشت: در صورتیکه نتوانیم انگیزه و لازم را  در بین شیرجه روها ایجاد کنیم شکی نیست که با این شرایط ورزشکاران این رشته از بین می روند و سرمایه هایی که طی چند سال گذشته شناسایی شده اند را دیگر در اختیار نخواهیم داشت ودر حال حاضر زما ن آن است که نتیجه زحمات آنها را ببینیم و نتایج مد نظرمان را بدست اوریم.

 وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر  برنامه های تیم ملی به خوبی پیش نمی رود به همین دلیل از وضع موجود خسته شده ایم و امیدوارم شرایط بهبود پیدا کند .

خیبری نژاد در پایان در خصوص اعزام به رقابت های سوئیس گفت:  قرار است یک دوره مسابقات بین المللی شیرجه، و بهمن ماه سال جاری به میزبانی سوئیس برگزار شود و به نظر می رسد شورای برون مرزی با اعزام تیم ملی به این مسابقات موافقت نکرده است اما در حال پیگیر ی برای مهیا شدن سفر شیرجه روها به این رقابت ها هستیم./آق


 

برچسب ها: رضا ، خسته ، شده ام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.