سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

صدور 266 جواز تاسیس در استان زنجان

266 جواز تاسیس طی هشت ماهه امسال در استان زنجان صادر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز زنجان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه میزان سرمایه‌گذاری برای پروانه‌های بهره‌برداری در استان زنجان یک هزار و 136 میلیارد و 469 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: سه فقره جواز تاسیس واحد فنی نیز توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان صادر شده است.

معصومی با بیان اینکه یک فقره پروانه واحد فنی طی هشت ماه امسال در استان زنجان صادر شده است، تصریح کرد: در مجموع برای سه نفر در این واحد اشتغالزایی شده است.

وی با اشاره به اینکه مجوز 15 طرح توسعه با سرمایه‌ای بالغ بر 372 هزار و 843 میلیون ریال در استان زنجان صادر شده است، ادامه داد: 352 فرصت شغلی در این طرح‌های توسعه ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، با بیان اینکه 2 فقره پروانه طراحی طی هشت ماه امسال در استان زنجان صادر شده است، یادآور شد: در مجموع برای شش نفر اشتغالزایی می‌شود.

وی اضافه کرد: هفت مورد واحد راکد در استان زنجان شناسایی شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان مجموع جوازهای تاسیس استان زنجان را بیش از یک هزار فقره برشمرد و افزود: در مجموع بر اساس این جوازهای تاسیس برای 39 هزار و 178 نفر اشتغال ایجاد شده است./س



برچسب ها: صدور ، جواز ، تاسیس ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.