سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی:

امکانات گردشگری سلامت در مشهد مناسب است

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: امکانات گردشگری سلامت در مشهد مناسب است

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد نصرالله پژمانفر در آستانه برگزاری سومین کنفرانس بین‌المللی گردشگری سلامت کشورهای اسلامی اظهار کرد: .کشورهای اسلامی زمینه‌های خوبی برای حضور در عرصه‌های پزشکی دارند و با دارا بودن نیروی متخصص پزشکی می‌توانند پیشرفت‌های خوبی در این زمینه داشته باشند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی گفت: گردشگری سلامت هم به درآمدزایی کشور کمک می‌کند و هم توانمندی‌های علمی و جایگاه علمی کشور را در سطح بین‌المللی به نمایش می‌گذارد و زمینه پیشرفت‌ گردشگری سلامت را تضمین می‌کند.

وی عنوان کرد: با تامین زیرساخت‌های گردشگری و تامین نیازهای فیزیکی در زمینه پزشکی، گردشگری سلامت جایگاه خود را در بین کشورها پیدا می‌کند و بسیاری از افراد از کشورهای مختلف می‌توانند برای درمان و جراحی‌های خود به ایران سفر و از امکانات مناسب استفاده کنند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با اشاره به سابقه دیرینه طب سنتی در کشور، بیان کرد: طب سنتی یکی از شاخصه‌های مهم درمانی است و اگر در قالب قوانین و مقررات از آن استفاده شود می‌تواند در پزشکی تاثیرگذاری خوبی در درمان گردشگران سلامت داشته باشد.

وی با تاکید براینکه سرانه مراجعه پزشکی افراد در مشهد در سطح مطلوبی است، بیان کرد: ورود گردشگران سلامت از کشورهای خلیج فارس و همسایه مانند افغانستان و آذربایجان در مشهد در وضعیت خوبی قرار دارد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه باید بیمارستان‌های تخصصی دیگری مانند بیمارستان رضوی در کشور احداث شود، اظهار کرد: شهرهای دیگر نیز باید در توسعه صنعت گردشگری سلامت فعالیت کنند و با افزایش خدمات پزشکی خود در جذب توریسم سلامت گام بردارند/س 

برچسب ها: امکانات ، گردشگری ، سلامت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.