سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن خارجی دوم در راه نفت تهران؛

شاه علی: تنها به دفاع فکر می کنیم

تیم بسکتبال نفت تهران به زودی آنتونیو جرارد لامار سنتر آمریکایی را به عنوان سهمیه خارجی دوم به ترکیب خود اضافه می کند.

 محسن شاه علی سرمربی نفت تهران با تایید این مطلب به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: آنتونی به زودی برای بازی در پست پنج به ترکیب تیم اضافه می شود.

اونتاریو هم با توجه به سن بالا دوندگی زیادی را به خاطر تنها بودن در ترکیب انجام داد و با مشکلاتی مثل مصدومیت زانو روبرو است که با کمی استراحت و فیزیو تراپی حل می شود ما هم تا پایان فصل به همین شکل از وی استفاده می کنیم.

وی ادامه داد: کماکان با توجه به اینکه تیم با تفکرات من بسته نشده کمی کار کردن و کنار آمدن با شرایط سخت است اما بازیکنان تیم طی یک هفته گذشته فشار تمرینات زیاد را به خوبی تحمل کرده و همین که واقعا قصد کار کردن و رسیدن به شرایط خوب را دارند برایم دلگرمی محسوب می شود.

سرمربی نفت اشاره کرد: ورود من به تیم با سه بازی سنگین همراه بود. هفته قبل از در اختیار گرفتن تیم مقابل پتروشیمی شکست خوردیم، پس از آن با فولاد ماهان بازی سختی داشتیم و این هفته هم مقابل مهرام به میدان می رویم.

با توجه به اینکه تیم دوران بدنسازی خوبی را پشت سر نگذاشته کمی در مقابل این تیم ها با مشکل فیزیکی روبرو شدیم اما بازیکنان تیم واقعا زحمت کشیدند.

شاه علی تاکید کرد: در مقابل مهرام با کادر و بازیکنان قوی آن تنها می توانیم در دفاع حرفی برای گفتن داشته باشیم و بیشتر تمرکز خود را روی این زمینه می گذاریم.
برچسب ها: شاه علی ، بسکتبال ، ایران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.