سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

برف و کولاک گردنه‌های صعب‌العبور اردبیل را فرا گرفت

بارش برف همراه با کولاک در گردنه‌های صعب‌‌العبور استان اردبیل برای رانندگان مشکل ایجاد کرد و سبب شد دهها خودرو در این محورها گرفتار برف و کولاک شوند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/بر اساس آخرین اطلاعات اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل هرچند کلیه محورهای مواصلاتی استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد اما از رانندگان گذری محورهای کوهستانی و صعب‌العبور خواسته شده با احتیاط بیشتر رانندگی کرده و زنجیر چرخ و دیگر تجهیزات ایمنی را به همراه داشته باشند.

بر اساس اعلام اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل در اکثر جاده‌ها استفاده از زنجیر چرخ و داشتن تجهیزات ایمنی زمستانی الزامی شده و از هموطنان خواسته شده از مسافرت‌های غیر ضرور خودداری کرده و با احتیاط و رعایت سرعت مطمئنه در جاده‌ها حرکت کنند.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل نیز از حاکم شدن هوای سرد، یخبندان و کاهش دمای هوا تا 20 درجه سانتیگراد زیر صفر در روزهای آینده خبر داد و از صاحبان انبارها و مراکز نگهداری محصولات کشاورزی خواست پیش‌بینی‌های لازم را در مقابله با این افت دما داشته باشند.

این اداره کل همچنین اعلام کرد: ریزش برف در اکثر شهرهای مرکزی و جنوب استان ادامه دارد و در 24 ساعت گذشته بیشترین بارش برف از مشگین‌شهر و سرعین گزارش شده که حدود 15 تا 20 سانتی‌متر بوده است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان اردبیل بارش‌ها تا اواخر روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و از روز سه شنبه بر کاهش محسوس دما افزوده شده و یخبندان در اکثر شهرهای استان رخ می‌دهد.

اما نزولات جوی که در شمال استان به صورت بارندگی است سبب خوشحالی زارعان و کشاورزان شده تا در این واپسین روزهای فصل خزان امیدوار به کشت محصولات پر بار باشند/ع.

برچسب ها: اردبیل ، برف ، و ، کولاک
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.