سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با ارسال نامه معاون رییس جمهور به رييس كل بانك مركزي صورت گرفت؛

درخواست رسمی ملک زاده از بهمنی برای تغییر نام بانک گردشگری

معاون رییس جمهور و رییس سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ، خواستار تغییر نام بانک گردشگری شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، دکتر محمد شریف ملک زاده با ارسال نامه ای به دکتر بهمنی رييس كل بانك مركزي ، رسما خواستار حذف پسوند گردشگری از بانک گردشگری و تغییر نام این بانک بدون قید واژه گردشگری شد.
در این نامه آمده است :  در فرآيند شكل‌گيري ، تأسيس و راه‌اندازي بانك گردشگري ، پسوند گردشگري مشكلاتي را براي سازمان و آحاد مردم فراهم نموده ، به طوري كه بانك مذكور را به لحاظ حقوقي و مالكيتي متعلق به اين سازمان مي‌دانند ، وابهاماتي را در اين خصوص نزد افكار عمومي ايجاد نموده است.
ملک زاده در ادامه ، اصلاح موضوع با قيد فوريت را درخواست نموده و خواستار تغییر نام بانک گردشگری شده است.
در نامه ملک زاده در عین حال بر توسعه صنعت گردشگري به عنوان یکی از رسالت‌ها و مأموريت‌هاي ذاتي این سازمان و حمايت از بخش خصوصي جهت پيشبرد اهداف و تحقق سياست‌هاي دولت به عنوان یکی از اولويت‌هاي برنامه‌اي سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری تاکید شده است.
گفتنی است پس از تشکیل بانک گردشگری ذهنیتی مبنی بر تعلق این بانک به سازمان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری ایجاد شد و برخی رسانه ها نیز به ابهامات موجود در این زمینه دامن زدند ، به طوری که سازمان بارها مجبور به پاسخ گویی و شفاف سازی در این زمینه شد ، ولی ابهامات موضوع هم چنان باقی است و مردم و سازمان را دچار مسایل و مشکلاتی نموده است./ي2
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.