سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبریز/

بازاریابی عاملی تاثیرگذار در افزایش تولید

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: بازاریابی پس از برآورده نمودن نیازهای داخلی و خارجی منجر به برنامه ریزی بهتر و افزایش تولید خواهد شد.

سعید سلیمانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز افزود: میزان درخواست یا کشش بازارهای داخلی و خارجی در تولید و مقدار محصولات کشاورزی موثر است.

وی با اشاره به صادرات محصولات کشاورزی تصریح کرد: زمینه سازی برای صادرات محصولات کشاورزی نیز با اعزام گروه هایی به سایر کشورهای جهان در برنامه های کارشاسان سازمان در سال تولید ملّی، حمایت از کار وسرمایه ایرانی گنجانده شده است.

مدیر زراعت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی با بیان مدیریت بهینه منابع آبی استان ادامه داد: استفاده بهینه از منابع آبی به صورت قطره ای و بارانی، پوشش انهار، احداث کانال های بتونی و انتقال آب در پایاب چاه ها در استان نیمه خشک و کم آب آذربایجان شرقی منجر به افزایش تولید بهره برداران استان می شود.

سلیمانی تاکید کرد: ورود یافته های تحقیقاتی به مزارع و باغ ها و استفاده از توان علمی فارغ التحصیلان بخش کشاورزی می تواند نقش مثبتی در افزایش تولید داشته باشد./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.