سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رئیس فدارسیون کشتی:

تعلیقی در کار نیست/مشکل فرنگی کاران به زودی حل می شود

حسن رنگرز اعتقاد دارد فدارسیون کشتی تحت هیچ شرایطی تعلیق نخواهد شد.

حسن رنگرز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان مطلب فوق افزود: اساسنامه اصلاح شده فدارسیون توسط کارشناسان حقوقی زبده تهیه و تدوین شده که پس از تائید هیات رئیسه و مجمع وزارت ورزش به فیلا ارسال خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به پایان مهلت فیلا آیا فدارسیون کشتی تعلیق خواهد شد گفت: به هیچ عنوان تعلیقی در کار نیست ، مذاکرات بسیار خوبی با فیلا داشتیم و آنها نیز نسبت به فدارسیون کشتی ایران نظر مثبتی دارند و به طور حتم با توجه به جایگاهی که کشتی کشورمان در دنیا به دست آورده ما از این گذر نیز به سادگی عبور خواهیم کرد.

رنگرز درباره مشکلات فرنگی کاران و تعطیلی اردو توسط محمد بنا اظهارداشت: خواسته های محمد بنا و اعضای کادر فنی تیم ملی فرنگی به حق است، مجموع فدراسیون کشتی تلاش می کند شرایط و امکانات لازم را برای فرنگی کاران فراهم کند که با توجه به رایزنی های صورت گرفته مشکل آنها نیز به زودی حل خواهد شد.

وی تاکید کرد: محمد بنا دغدغه اش کشتی است ،خواسته شخصی نداشته و ندارد و این موضوع را به عناوین مختلف ثابت کرده، او از سرمایه های ملی کشور است که هرطور شده باید حفظش کنیم./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.