سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارومیه/

ارائه تسهیلات برای ترغیب سرمایه‌گذاران صنعتی در شاهین‌دژ

فرماندار شاهین‌دژ گفت: در نظر گرفتن مزیت‌ها و تسهیلات به منظور ترغیب بیشتر سرمایه‌گذاران در بخش صنعت شاهین‌دژ سبب جذب آنان می‌شود.

بهروز بهروز در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: وجود مشکلات متعدد در واحدهای صنعتی شهرستان شاهین‌دژ سبب شده فرمانداری شاهین‌دژ تمهیداتی را برای حل مشکلات در واحدهای صنعتی این شهرستان در دستور کار خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه این اقدامات در راستای توسعه نظام تولیدی شاهین‌دژ انجام شده اعلام کرد: کمک به ارتقای جایگاه بخش خصوصی، کمک به ایجاد فضای مساعد کارآفرینی و رفع موانع کسب و کار، کمک به بالنده‌سازی تفکر اقتصادی جامعه، ارائه مشورت و مشارکت در فرآیند تصمیم‌سازی‌ها و تصمیم‌گیری‌های اقتصادی، ساماندهی مرجعیت اطلاعات و مشاوره در بخش‌های مختلف اقتصاد، هدایت و ساماندهی تشکل یافتن فعالان اقتصادی، ایجاد نشاط اقتصادی، پیوند پژوهشی بین فعالان اقتصادی در واقع به عنوان مکمل سیاست دولت و هماهنگ کننده رفتار بخش خصوصی برای رسیدن به اهداف و چشم‌انداز آینده در این شهرستان است.

فرماندار شاهین‌دژ افزود: عدم فراهم‌سازی بسترهای لازم و مناسب برای جلب نظر سرمایه‌گذاران و کم رغبتی سرمایه‌گذاران داخلی به داشتن شریک به جای دریافت تسهیلات بانکی از مشکلات عدم رشد جذب سرمایه‌گذاری در آذربایجان غربی و شهرستان شاهین‌دژ است.

بهروز با اشاره به تلاش‌های انجام شده در ارتباط با جذب سرمایه‌گذار در بخش صنایع شاهین‌دژ، اذعان داشت: ارائه مزیت‌ها و تسهیلات چشمگیر به دنبال ترغیب بیشتر سرمایه‌گذاران و جذب آنان برای سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف صنایع سبب توسعه و افزایش تولید داخلی می‌شود./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.