سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحيمي خبر داد

تشکیل ستاد ویژه برای روان سازی صادرات خدمات فنی و مهندسی

جلسه بررسي مسائل و مشکلات حوزه صادرات خدمات فني و مهندسي عصر امروز (شنبه) به رياست معاون اول رييس جمهور تشکيل شد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمدرضا رحيمي در اين جلسه با اشاره به ظرفيت هاي فراوان کشور در بخش صادرات خدمات فني و مهندسي، بر لزوم رفع موانع و برنامه ريزي براي سرعت بخشيدن به کارهاي مربوط به اين حوزه از صادرات تاکيد کرد.

معاون اول رئيس جمهور همچنين با اشاره به وجود برخي گره ها و سختگيري ها بر سر راه صادرات خدمات فني و مهندسي، گفت: براي روان سازي و هموار شدن مسير، در صورت لزوم ستادي براي پيگيري و تسهيل فعاليت ها تشکيل خواهيم داد.

رحيمي گزارش ارائه شده توسط رئيس سازمان توسعه تجارت را اميدبخش ارزيابي و اظهار اميدواري کرد که با حمايت هاي لازم و با رفع موانع، ميزان صادرات خدمات فني و مهندسي به ميزان قابل توجهي افزايش پيدا کند.

در اين جلسه رئيس سازمان توسعه تجارت گزارشي از وضعيت صادرات خدمات فني و مهندسي کشور و تعداد شرکت هاي فعال در اين زمينه ارائه و مشکلات موجود بر سر راه توسعه صادرات را مطرح کرد.

در اين نشست همچنين شماري از نمايندگان بخش خصوصي از جمله نائب رييس انجمن صادرکنندگان خدمات فني و مهندسي به تشريح مشکلات و موانع موجود پرداخته و پيشنهادات خود را براي ايجاد حمايت هاي سياسي، تسهيل و تسريع در اخذ ضمانت نامه هاي بانکي و برخورداري از تسهيلات تجهيز کارگاه و اعطاي بيمه هاي سياسي و تجاري مطرح کردند.
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.