سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرتضوي مطرح كرد

برنامه‌ريزي وزارت كشور براي كاهش چالش‌هاي سياسي و امنيتي انتخابات

معاون سياسي وزير كشور گفت: از كارگزاران برگزاري امر انتخابات ، مديران ستادي استانداري‌ها ، فرمانداري‌ها ، بخشداري‌ها و عوامل شعب خواستيم جهت كاهش چالش‌هاي سياسي و امنيتي نسبت به برنامه‌ريزي آموزش بر محور قانون‌مداري و تبديل آن به يك باور عمومي اقدام كنند .

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني وزارت كشور سيد صولت مرتضوي معاون سياسي وزير كشور در گردهمايي معاونين سياسي امنيتي استانداري‌هاي سراسر كشور با اشاره به فرموده مقام معظم رهبري مبني بر اينكه انتخابات نقطه قوت جمهوري اسلامي ايران است، گفت : يكي از اهداف مهمي كه در دستور كار استكبار جهاني است تلاش براي نا امن سازي كشور و ايجاد اختلاف بين رجال سياسي و برگزاري انتخاباتي بسيار كم رونق و ضعيف در جمهوري اسلامي ايران است .

وي تصريح كرد : اين نظام با تدابير و تحليل عالمانه رهبر فرزانه و همكاري و همراهي قوا توانسته از بخش قابل توجهي از مشكلات با توفيق عبور كند .

معاون سياسي وزير كشور با اشاره به برگزاري همايش مديران كل آموزش استانداري هاي سراسر كشور در وزارت كشور اظهار داشت: از كارگزاران برگزاري امر انتخابات ، مديران ستادي استانداري ها ، فرمانداري ها ، بخشداري ها و عوامل شعب خواستيم جهت كاهش چالش هاي سياسي و امنيتي نسبت به برنامه ريزي آموزش بر محور قانون مداري و تبديل آن به يك باور عمومي اقدام كنند .

مرتضوي با بيان اينكه مي بايست با فراهم نمودن بستر هاي لازم شرايط را جهت تداوم مطلق بي طرفي در امر انتخابات فراهم نمود، افزود: اثبات بي طرفي در رفتار سياسي ، اجتماعي تبلور مي يابد.

وي با تأكيد بر ترميم شكاف هاي سياسي در جامعه و پرهيز از ايجاد اختلاف در كشور گفت : از اين طريق مي توانيم كشور را به سوي وحدت و انسجام ملي پيش ببريم .

وي در پايان خاطرنشان كرد: برنامه ريزي براي برگزاري انتخابات شوراها و رياست جمهوري فراهم شده است و دوستان در حوزه ستادي تمهيدات لازم درخصوص تأمين مايحتاج براي چاپ و انتشار تعرفه ها و تأمين صندوق ها و ساير ملزومات را فراهم كرده اند و در حوزه انفورماتيك زير ساخت هاي الكترونيكي فراهم شده است .
انتهاي پيام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.