سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار دقيقي:

اسناد متعددي از اسارت سردار عسگري توسط رژيم صهيونيستي در اختيار داريم

رئيس ستاد گراميداشت سردار عليرضا عسگري گفت: براي همگان روشن است که چه طور سرويس‌هاي اطلاعاتي رژيم صهيونيستي (موساد) در يک اقدام غير انساني اين سردار دلاور را به اسارت خود درآورده‌اند.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، سردار حسين دقيقي رئيس ستاد گرامي داشت سردار عليرضا عسگري بعدازظهر امروز (شنبه) در مراسم گراميداشت سردار عسگري و در جمع خانواده شهدا، ايثاگران و فرماندهان لشکري و کشوري، ياد و خاطره آن سردار اسير در بند رژيم صهيونيستي را گرامي داشت و تصريح کرد:  تکليف ما تقدير و قدرداني از سردار عليرضا عسگري بوده چرا که هر کس از او و همرزمانش يادي نکند لياقت استقلال را نخواهد داشت.

وي با اشاره  به اين که امروز ما اسناد متعددي درباره اسارت ايشان توسط رژيم صهيونيستي در دست داريم، افزود: براي همگان روشن است که چه طور سرويس‌هاي اطلاعاتي رژيم صهيونيستي (موساد) در يک اقدام غير انساني اين سردار دلاور را به اسارت خود درآورده‌اند.

دقيقي در مورد اطلاعات جديد از اين سردار در بند رژيم صهيونيستي تصريح کرد: اخبار تازه‌اي از سردار عليرضا عسگري در دست نداريم اما تکليف ما تقدير و قدرداني از ايشان است چرا که هر کس از او و همرزمانش يادي نکند لياقت استقلال را نخواهد داشت.

وي در ادامه اظهار داشت: ما همان‌گونه که در گذشته سرباز امام خميني(ره) بوده‌ايم، امروز نيز سرباز و مطيع امام خامنه‌اي هستيم و پا به پاي ولايت و رهبري پيش خواهيم رفت.

رئيس ستاد گراميداشت سردار عليرضا عسگري خاطر نشان کرد: از وزارت دفاع براي برگزاري اين مراسم تحت عنوان يار غريب تشکر کرده و از تمام رزمندگان و خانواده شهيدان که از جاهاي دور و نزديک و در اين شرايط بد جوي براي شرکت در اين مراسم تشريف آورده‌اند قدرداني مي‌کنيم و سردار عليرضا عسگري در هر کجا که باشد خدمت‌گذار ولايت فقيه خواهد بود.

انتهاي پيام/ش
برچسب ها: عسگری ، دقیقی ، مراسم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.