سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج /

تلاش برای اشتغال‌زايی جوانان بهترين راهكار ايستادگی در برابر تهديدات اقتصادی دشمنان است

فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان بر توجه بيش از پيش مسئولين به قشر محروم جامعه در شرايط امروزی تاكيد كرد و گفت: تلاش در راستای اشتغال‌زايی جوانان و حمايت از كار و توليدات ملی بهترين راهكار برای ايستادگی در برابر تهديدات اقتصادی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سنندج، سردار محمدحسين رجبی، در يادواره 42 شهيد روستای بيساران از توابع شهرستان سروآباد اظهار داشت: خون پاك هزاران شهيد اهل تسنن و تشيع در سراسر ايران اسلامی رمز ماندگاری اين انقلاب با وجود توطئه‌های شبانه روزی دشمنان است.
وی از شهدای كردستان به عنوان مظلوم‌ترين شهدا نام برد و گمنامی آنان را دليل بر مظلوميتشان خواند و افزود: دفاع جانانه مردم شريف كردستان در روستاها و شهرهای مختلف اين استان مرزی دوران جنگ تحميلی و حتی قبل از آن نشان از ايمان راسخ، پايبندی، وطن دوستی و عمق ولايت‌مداری مردم اين استان است.

فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان تصريح كرد: بسياری از شهدای استان كردستان بعد از قبول سخت‌ترين شكنجه‌ها توسط گروهك‌های ضد انقلاب در نخستين سال های پيروزی انقلاب به شهادت رسيدند.

وی با بيان اينكه مردم استان كردستان با وجود تهديدات و تبليغات سوء دشمنان هيچگاه ميدان را خالی نكرده و در دفاع از ارزش‌های دينی و انقلابی در خط مقدم بوده‌اند، افزود: تقديم پنج هزار و 400 شهيد از اين خطه شهيد پرور سندی محكم بر اين ادعاست.

سردار رجبی از برگزاری يادواره شهدا نيز به عنوان كار فرهنگی ارزشمندی در راستای زنده نگهداشتن ياد و خاطره شهدا نام برد و افزود: يادواره شهدا محفل نكوداشت شهيد و ارائه الگوهای عملی و رفتاری، ايجاد بستر تجليل از اسوه‌های رشادت و پايمردی است.

وی اعلام كرد: برگزاری يادواره شهدا فرصت مناسبی برای تجديد خاطرات شهيدان مظلوم اين خطه قهرمان پرور و طراحی شيوه‌های مناسب برای تحقق آرمان‌های والای شهيدان است.

فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان در ادامه به تهيدات اقتصادی دشمنان عليه ايران اسلامی و تلاش‌های گسترده آنان برای ايجاد شكاف بين مردم و نظام اشاره كرد و گفت: تحريم های اقتصادی دشمنان عليه ملت ايران چيز تازه ای نبوده و ملت ايران همواره با تبعيت از رهبران الهی انقلاب و بهره‌گيری از توانای‌هايشان تهديدات دشمنان را به فرصت تبديل كرده‌اند

وی بيان كرد: ملت ايران با درايت‌ رهبر و اتحاد و همبستگی ملی اين بار هم توطئه‌های دشمنان را خنثی و موجب يأس و نااميدی بيش از پيش آنان خواهند شد.

فرمانده سپاه بيت‌المقدس كردستان در پایان با اشاره به تشكيل قرارگاه جهاد اقتصادی به منظور حمايت از اقتصاد خانواده‌ها در اين استان اظهار كرد: در قالب اين قرارگاه، تسهيلات بدون بهره به افرادی كه بستر ايجاد مشاغل زودبازده در خانه و يا محل خود فراهم كنند، اعطا می‌شود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.