سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

"مشاهير" بزرگان تاريخ را به تصوير مي كشد+تصاوير

پخش انيميشن "مشاهير" كاري از مركز پويانمايي صبا امروز از شبكه پويل آغاز مي شود.

اهورا شهبازي (كارگردان انيميشن "مشاهير") در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: انيميشن "مشاهير" با تكنيك كات اوت كامپيوتري در 26 قسمت 15 دقيقه اي براي مخاطب كودك و نوجوان در مركز پويا نمايي صبا توليد شده است.



وي افزود: "مشاهير" به معرفي و آشنايي با مشاهير ايران از جمله امير كبير، كمال الملك، ملك الشعرا، سهراب سپهري، جهان پهلوان تختي، شريعتي، قيصر امين پور، مرتضي مميز، علي حاتمي، ابوالحسن صباو ... مي پردازد.

**آشنايي كودكان با مشاهير تاريخي هدف ماست

وي هدف خود را از ساخت اين انيميشن اينگونه عنوان كرد: هدف از ساخت اين انيميشن آشنايي بچه ها با مشاهير تاريخي و فرازو نشيب هاي زندگي آنها و همچنين شناخت برخي از آثار به جا مانده از اين بزرگان است و تلاش شده بار طنز داستان را بالا ببريم تا براي مخاطب جذاب باشد.



وي اظهار داشت: ساخت اين انيميشن حدود يك سال و نيم به طول انجاميد و طوري ترسيم شد تا تماشاي آن علاوه بر كودك و نوجوان براي مخاطب بزرگسال هم جذابيت داشته باشد.



لازم به ذكر است؛ اهورا شهبازي: كارگردان، تهيه كننده: مركز صبا، ايفا تصوير: مجري طرح،  نويسنده: عليرضاثاني فر و يونس لطفي، آرمين رهبر: موسيقي از عوامل اين انيمشن هستند.






گفتني است؛ پخش انيميشن "مشاهير" كاري از مركز پويا نمايي صبا امروز ساعت 21:40 از شكبه پويا آغاز مي شود./ص
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.