سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حملات بی‌امان احزاب افراطی رژيم‌صهيونيستي براي حذف احزاب عربی

احزاب راستگرای افراطی رژیم صهیونیستی حملات بی امانی را برای حذف احزاب عربی و ممانعت از شرکت آنها در انتخابات پارلمانی که قرار است 22 ژانویه برگزار شود، آغاز کرده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، بهانه آنها این است که احزاب عربی بر علیه منافع امنیتی این رژیم فعالیت می کنند.

کمیته احزاب که حزب لیکود و حزب "اسرائیل خانه ما" (ائتلاف لیبرمن و نتانیاهو) بر آن سلطه دارند، این حذف نژادپرستانه را بر عهده خواهند داشت؛ همانطور که دفعات پیش این کار را انجام دادند. تصمیم به حذف احزاب در راستای عملی کردن طرح حزب راستگرای افراطی رژیم صهیونیستی می باشد؛ حزبی که می خواهد از اسرائیل کشوری نژادپرست و یکپارچه یهود بسازد و تمامی شهروندان عرب که صاحبان اصلی سرزمین هستند را بیرون براند، تعداد این شهروندان حدود یک و نیم میلیون نفر است و رژیم صهیونیستی همچون شهروند درجه پنج با آنها تعامل می کند.

اسرائیل رژیمی نژادپرست است که در اقدامات تبعیض نژادی فراتر از آفریقای جنوبی است. جای بسی تاسف است که کشورهای به اصطلاح متمدن غربی که در مقابل نظام پرتوریا ایستادگی و محاصره کشنده ای را بر آنها تحمیل کردند و سرانجام توانستند آن را سرنگون کنند، هیچ اقدامی در مقابل این رژیم نژادپرست انجام نمی دهد؛ حتی با حمایت از آن در نهادها و سازمان های بین المللی زمینه را بیش از پیش برای اقدامات نژادپرستانه صهیونیست ها فراهم می کند و منشا آن نیز دشمنی با مسلمانان و عرب هاست.

جریان راستگرای افراطی رژیم اسرائیل فعالیت های خود را بر حمله علیه نمایندگان عرب کنست(پارلمان رژیم صهیونیستی) متمرکز کرده است. نخست دکتر احمد الطیبی رئیس جنبش عربی برای تغییر که همیشه در مقابل اقدامات نژادپرستانه این اسرائیل ایستادگی کرده است. بهانه صهیونیست ها برای او دیدار با مسئولان جنبش مقاومت اسلامی "حماس" و اینکه وی مشاور سابق یاسر عرفات بوده است. دومین نفر خانم حنین الزعبی است که در شکستن محاصره ظالمانه علیه شهروندان نوار غزه کاروان آزادی مشارکت داشته است. این کشتی که معروف به " مرمره" بود با حمله وحشیانه صهیونیست مواجه شده و 9 فعال ترک به شهادت رسیدند.

شهروندان عرب مهمان رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی نیستند؛ بلکه این صهیونیست ها هستند که میهن و سرزمین مادری آنان را اشغال و با قوه قهریه اقدام به غصب سرزمین و پاکسازی نژادی کرده اند. آنها 6 میلیون فلسطینی را از سرزمین خود رانده و آواره کرده اند.
شهروندان فلسطینی اعم از مسیحی و مسلمان در سرزمین مادری خویش باقی خواهند ماند و کسانی که از این موطن خویش رانده شده اند بدون تردید باز خواهند گشت. تمام این اقدامات نژادپرستانه صهیونیست ها ذره ای از عزم و اراده و پافشاری آنان در رسیدن به حقوق حقه خودشان نخواهد کاست.

تا زمانی که بزرگ مردانی همچون رائد صلاح، محمد برکه، احمد الطیبی، شیخ صرصور، حنین الزعبی، جمال زحالقه و ... وجود دارند پروژه های یهودی سازی و محو هویت عربی این سرزمین محکوم به شکست خواهد بود.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.