سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون راه روستايي در حاشيه سومين نمايشگاه راه و شهرسازي(24) خبر داد:

به بودجه سال آينده خوش بين هستم/ حجم بدهي پيمانکاران بالاست

معاون راه روستايي وزير راه و شهرسازي اعلام کرد: پيمانکاران راه روستايي يک مجاهده جدي براي اصلاح شبکه راه ها انجام مي دهند که تلاش مي کنيم مطالبات آنان را به موقع پرداخت کنيم.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، سيد حسين ميرشفيع در حاشيه سومين نمايشگاه راه و شهرسازي با بيان اينکه در سالجاري عليرغم همه محدوديت ها 3 هزار کيلومتر راه روستايي آسفالت شده است گفت: تمام دست اندرکاران ادارات راه و شهرسازي استان ها و پيمانکاران تلاش زيادي را براي آسفالت راه هاي روستايي انجام دادند که خوشبختانه 2هزار کيلومتر راه روستايي در اين ميان اضافه شده است.

وي افزود: در مجموع مي توان گفت طول راه هاي آسفالته روستاها 98 هزار کيلومتر است و نزديک به 90 درصد جمعيت روستايي از راه هاي آسفالته برخوردارند.
ميرشفيع اظهار داشت: اميدواريم تا قبل از سال ميزان راه هاي روستايي را به 100 هزار کيلومتر برسانيم.

معاون راه روستايي در ادامه با اشاره به بودجه پيشنهادي براي سال 92 گفت: بودجه پيشنهادي براي احداث راه هاي روستايي در سال 92 گفت: براي آنکه اهداف قانون برنامه 5 ساله محقق شود سالانه به 1200 ميليارد  تومان اعتبار نيازمنديم اما هنوز با توجه به محدوديت هايي در بخش اعتبار اين ميزان محقق نشده است.

وي يادآور شد: به بودجه سال آينده خوش بين هستم تا ضمن ارتقاي بودجه مطالبات پيمانکاران نيز پرداخت شود.

ميرشفيع تصريح کرد: پيمانکاران راه روستايي در واقع يک مجاهده جدي را در  احداث و ساماندهي راه هاي روستايي دارند که در تلاش هستيم متناسب با نياز اعتباري مطالبات آنان را پرداخت کنيم.

وي گفت: در سال 89، 2 هزار و 200 نفر تلفات جاده اي داشتيم که در سال گذشته اين رقم به 1800 نفر رسيد و در 7 ماهه امسال نيز اين ميزان به هزار و 240 نفر رسيد./عب
برچسب ها: بودجه ، بدهی ، پیمانکاران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.