سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل/

مسوولان استان برای حضور حداكثری مردم در انتخابات تلاش كنند

استاندار اردبیل گفت: مسوولان استان باید برای حضور حداكثری مردم در انتخابات تلاش كنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اكبر نیكزاد امروز در آیین معارفه سرپرست جدید فرمانداری مشگین شهر افزود: انتخابات نمود عینی تبلور اراده ملت است و مشاركت حداكثری ، سلامت انتخابات و ایجاد شور ونشاط در جامعه باید در اولویت برنامه های دولتمردان قرار بگیرد.

وی با اشاره به جایگاه برجسته شهرستان مشگین شهر در زمینه های مختلف اقتصادی ، گردشگری و سیاسی مسوولیت در نظام اسلامی را امانتی الهی دانست و خواستار همدلی مردم و مسوولان برای توسعه ، عمران و آبادانی منطقه شد.

نیکزاد گفت: انتخاب شهرستان مشگین شهر به عنوان پایلوت توسعه كشاورزی در كشور فرصت خوبی برای جذب اعتبارات ملی و توسعه بخش كشاورزی است.

یونس اسدی نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه با تشریح اوضاع سیاسی و نظامی كشور ، منطقه و جهان نیاز كنونی كشور را وفاق ، همدلی و آرامش ذكر كرد.

وی گفت: پس از دو بار كلنگ زنی صوری در سال های پیشین بالاخره وزارت صنعت ، معدن و تجارت مجوز احداث كارخانه سیمان را صادر كرده و بزودی عملیات احداث این كارخانه اجرایی می شود.

وی افزود: ایجاد فرودگاه مشگین شهر و ادامه عملیات بزرگراه اردبیل ، مشگین ، اهر و جاده آبگرم قینرجه و قوتورسوئی از طرحهای اولویت دار مشگین شهر است و 120 میلیارد ریال اعتبار ملی برای توسعه كشاورزی این شهرستان اختصاص یافته است.

در این آیین با قدردانی از زحمات فضائل عزیزی ، سیدحمید عباداللهی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری مشگین شهر معرفی شد/س

برچسب ها: اردبیل ، حضور ، مردم ، در ، انتخابات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.