سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

بهره برداری از مجتمع گردشگری طرقرود نطنز تا بهار سال آینده

شهردار طرقرود از توابع شهرستان نطنز از بهره برداری مرحله نخست مجتمع تفریحی گردشگری این شهر در اردیبهشت سال 92 خبر داد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان علی منتظرالقائم با بیان اینکه این طرح دارای سه مرحله است، اظهار داشت: عملیات اجرایی این مجتمع بزرگ از سال 83 در زمینی به وسعت 80 هکتار با اعتبار 70 میلیارد ریال در سه مرحله شروع شده است.

وی افزود: مرحله نخست این طرح شامل ساخت دو رستوران سنتی و مدرن،30 باب ویلای گردشگری، 13 هزار مترمربع دریاچه مصنوعی برای قایقرانی و زمین های ورزشی اسب سواری، دوچرخه سواری و زیپ لاین است.

وی خاطر نشان کرد: مرحله دوم مجتمع تفریحی گردشگری طرقرود نیز شامل تله کابین و پیست اسکی در ارتفاعات کوه کرکس است که در آینده ای نزدیک اجرای آن شروع می شود.

شهردار طرقرود، ساخت هتل پنج ستاره کوهستانی را که عملیات گودبرداری و خاکبرداری آن آغاز شده است مرحله سوم اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: این طرح نیازمند 10 میلیارد ریال اعتبار است.

منتظرالقائم گفت: چشم انداز زیبا و آب و هوای مطبوع طرقرود با وجود روستای زیبای کشه در اطراف آن باعث شده گردشگران بسیاری به این منطقه سفر کنند.

طرقرود متشکل از روستاهای کشه ، آبکشه ، باغستان بالا ، باغستان پایین ، یحیی آباد و طرقرود اواخر سال 90 به شهر ارتقا یافته است.

این شهر با حدود چهار هزار نفر جمعیت در فاصه 30 کیلومتری نطنز قرار دارد/س

برچسب ها: اصفهان ، نطنز ، مجتمع ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.