سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردبیل /

دلارهای کاخ سفید هزینه زیاده‌خواهی تل‌آویو می‌شود

نایب رئیس کمیسیون امنیت‌ملی وسیاست خارجی مجلس اعطای کمک‌های مالی آمریکا به اسرائیل را با هدف ارتقاء امنیت رژیم صهیونیستی دانست و گفت: هراس صهیونیست‌ها از توان مقاومت بیشتر شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / منصور حقیقت پور در خصوص جبران تسلیحات از بین رفته رژیم صهیونیستی در جنگ ۸روزه غزهاز سوی آمریکا، اظهار داشت: ضربه‌ای که پس از جنگ ۸روزه غزه بر پیکره رژیم صهیونیستی و هم پیمان استراتژیک آن آمریکا وارد شده، کابینه نتانیاهورا در حالت بی تعادلی قرار داده است.

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی سعی دارد به هرطریق ممکن بر ضعف‌های نظامی خودسرپوش بگذارد، تصریح کرد: کمک نظامی رژیم صهیونیستی از آمریکابرای تامین تجهیزات از بین رفته در جنگ ۸روزه نشان می‌دهد که هراس این رژیم اشغال‌گراز مقاومت اسلامی فلسطینبیشتر شده است.

حقیقت پور با بیان اینکه عدم موفقیت سیستم ضد موشکی رژیم صهیونیستی موسوم به گنبد آهنیندر جنگ ۸روزه غزه به اثبات رسید، ادامه داد: از این رو مقامات رژیم اشغال‌گر قدس در تلاش هستند با خرید موشک‌های هوشمند از آمریکا بر ضعف‌های خود سرپوش گذارند.

وی با تاکید براینکه مقامات آمریکا به دنبال دلداری‌ رژیم صهیونیستیپس ازشکست‌های متعدد در برابر مقاومت مردم غزه و حزب الله است، افزود:اعطای کمک‌های مالی ومساعدت برای ارتقا امنیترژیمصهیونیستیاز سویآمریکا، هم‌پیمان اشغال‌گران قدس رابه صرافت انداخته به هر طریق ممکن وحشت نابودی را از سران رژیم صهیونیستی دور کنند.

نائب رئیس کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس با بیان اینکه به هرمیزانرژیم صهیونیستی تقویت شود به همان میزان نیز قدرت مقاومت افزایش پیدا می کند، تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی باید دکترین و منطق خود که بر اشغال گری و زورگویی استوار است را تغییر دهند نه اینکهدر صدد ارتقا امنیت خود از طریق صرف هزینه‌های هنگفت باشند.

آمریکا در توافقی ۶۵۰ میلیون دلاری با نیروی هوایی اسرائیل، تسلیحاتی پیشرفته را در اختیار این نیرو قرار می دهد تا جایگزین تسلیحاتی شود که اسرائیل در جنگ اخیر برضد نوار غزه از دست داده است/س

برچسب ها: اردبیل ، دلارهای ، کاخ ، سفید
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.