سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازیکن تیم ملی جوانان پینگ پنگ در حاشیه جام فجر:

بازی با بازیکنان ضعیفتر انگیزه ام را بالا می برد / سخت ترین حریفم هند بود

بازیکنان ملی پوش تیم جوانان گفت: مسابقات انفرادی جام بین المللی فجر شرایطی را فراهم آورد تا با بازیکنان ضعیف تر هم رقابت کنیم.

علیرضا ملارجبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اضافه کرد: وقتی فقط با بازیکنان قوی تر از خودتان بازی کنیيد اگر هم بازی را واگذار کنید چیز عجیبی نیست اما در جام بین المللی فجر و در مسابقات انفرادی بازیکنان نوجوانان هم دعوت شده بودند و همین عامل باعث می شود تا انگیزه مسابقه دادن برای ما بالا برود زیرا اگر در مقابل آنها باخت را بپذیریم بسیار بد می شود!

وی درباره حضور تیم جوانان و امید در مسابقات تیمی بین المللی جام فجر بیان کرد: جدی ترین حریف ما هند بود. هند بازیکنان بسیار خوبی داشت من هم در مسابقات تیمی هم انفرادی به یک حریف هندی خوردم که بسیار قدرتمند بازی می کرد.

ملا رجبی خاطرنشان کرد: اکنون 18 سال دارم و به خاطر شرایط سنی ام در آخرین اعزام تیم جوانان به مسابقات آسیایی همراه آنها نرفتم اما بهترین نتایج را برای جوانان پیش از این گرفتیم به خصوص در مسابقات لهستان که سطح رقابت های آن هم سطح مجارستان بود که من به همراه سجاد حسینی، پوریا عمرانی، آروین روئین تن دوم شدیم اما تیم جوانان بدوم حضور من و روئین تن در مجارستان از گروه هم بالا نیامدند.

وی به رقابت های سوپر لیگ اشاره کرد و درباره آن گفت: در سوپرلیگ در تیم شهر خودم یعنی علیحیدر همدان بازی می کنم که به دلیل بودجه محدود تیممان بازیکنان جوانتری را گرفته است اما نادر شاملو مربی تیم علیصدر همدان مربی خوبی است و هیچ وقت برای باخت مسابقه نمی دهیم.

وی افزود: لیگ امسال یک طرفه نیست و سطح تیم ها تقریباً یکسان شده است در لیگ سال گذشته همه بازیکنان قوی در یک تیم جمع شده بودند اما امسال شرایطی فراهم شده تا پینگ پنگ بازان ملی پوش در تیم های مختلف گرد هم آمده اند./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.