سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

13مدال رنگارنگ، حاصل تلاش نوجوانان خراسان رضوی در رقابت های جودو مدعیان کشور

مربی خراسانی حاضر در رقابتهای جودو مدعیان نوجوان کشور اظهار داشت: جودوکاران خراسان رضوی با بیشترین آمار شرکت کننده، 3 مدال طلا، 2 نقره و 8 برنزرا در رقابت های جودو مدعیان نوجوان کشور از آن خود کردند.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، حسن رجبی در پایان رقابتهای جودو مدعیان کشورکه پنجشنبه 23 آذر ماه با حضور جودوکارانی از سراسر ایران به منظور انتخاب اعضای تیم ملی جودو نوجوانان در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار شد، گفت: 50 جودوکار نوجوان از شهرستانهای چناران ، ‌مشهد و نیشابور بیشترین شرکت کنندگان این رقابت ها بودند که توانستند 13 مدال رنگارنگ را بدست آورند.

وی که به عنوان مربی جودوکاران چناران به همراه مهدی روحی و حسین ضیایی مربیان باشگاههای آینده داران پارس و قهرمانان ولی عصر مشهد هدایت شاگردان خود را در این رقابت ها به عهده داشتند در ادامه عنوان کرد: جعفر فیروز آبادی در وزن 46- کیلوگرم و محسن اقبال در ورن 50- کیلوگرم به همراه علی بزرگوار جودوکار سنگین وزن 100+ کیلوگرم استان خراسان رضوی 3 مدال طلای اوزان خود را در این رقابتها کسب کردند.

وی افزود : جواد حسن پور نیز مدال نقره وزن 50- کیلوگرم را بدست آورد، حسن گروهی و ایمان نادر نژاد نیز با کسب مقام سوم مشترک وزن50- کیلوگرم این رقابتها گردن آویز برنز را از آن خود کردند.

رجبی در ادامه گفت: نوجوانان خراسان رضوی در وزن 55- کیلوگرم نیز با کسب مدال نقره امید عباسی و مدال برنز آرمین بندار مقام های دوم و سوم رقابتهای جودو مدعیان نوجوان کشور را در این وزن بدست آوردند.

مربی جودو خراسان رضوی یادآور شد: محمد شمشیری در وزن 60- کیلوگرم، علی پرهیزگار در وزن 66+کیلوگرم،امیر محمد بابائی در وزن 73- کیلوگرم ، هادی بلوچستانی در وزن 81- کیلوگرم و عارف عباسی جودوکار نوجوان وزن 90- کیلوگرم استان فقط توانستند با کسب مقام سوم مشترک مدال برنز رقابتهای جودو مدعیان نوجوان کشور را از آن خود کنند.

رجبی خاطر نشان کرد: نفرات برتر رقابتهای جودو مدعیان نوجوان کشور با صلاحدید کمیته فنی فدراسیون جودو و کوراش کشور به اردوی تیم ملی نوجوانان فراخوانده خواهند شد.  /س

برچسب ها: مدال ، جودو ، رقابت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.