سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سنندج/

تاکید رئیس سازمان بازرسی کشور در جبران عقب ماندگی ها در کشور

رئیس سازمان بازرسی کشور با بیان اینکه علیرغم کسب موفقیت های ارزشمند در عرصه های مختلف طی سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ولی کشورمان نقاط ضعف و کمبودهای جدی دارد، گفت: باید با بهره برداری از ظرفیت های موجود در راستای رسیدن به شرایط بهتری برنامه ریزی و تلاش شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سنندج، حجت الاسلام پورمحمدی موفقیت های ارزشمند جوانان ایران اسلامی را در عرصه های مختلف یکی از ظرفیت های اصلی کشور عنوان کرد و گفت: امروز جوانان ایران اسلامی با تکیه بر توانمندی های خود حرکت های عظیم علمی را آغاز کرده اند و باید با تمام توان آنها را حمایت کرد.
وی وجود ضعف در دستگاه ها و ادارات دولتی را برای خدمت گذاری بهتر به اقشار مختلف مردم یکی از مسائل مهم کشور دانست و افزود: مردم ما در شرایط مختلف رشادت های زیادی را انجام داده اند و به همین دلیل امروز وظیفه مدیران است که با نهایت تلاش و جدیت به آنها خدمت گذاری کنند.
رئیس سازمان بازرسی کشور جبران عقب ماندگی ها در کشور را مورد تاکید قرار داد و گفت: در صورتی که بتوانیم به خوبی برنامه ریزی کرده و از ظرفیت های در اختیار خوب استفاده کنیم زمینه برای رفع این مشکلات و کمبودها نیز فراهم می شود./س
برچسب ها: جبران ، جوانان ، مدیران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.