سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

ایران،همچنان الگوی کشورهای اسلامی

حضور نخبگان و دانشمندان کشورهای اسلامی در ایران نشان داد که ایران همچنان الگوی کشورهای اسلامی است و حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکززنجان، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به دیدار نخبگان و دانشمندان کشورهای اسلامی با مقام معظم رهبری گفت:‌ اجتماع بزرگ نخبگان، دانشمندان و فرهیختگان کشورهای اسلامی در کشور ایران نشان از کارآمدی نظام در شکل‌گیری بیداری اسلامی است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه ازدیدگاه رهبری بررسی اهداف بیداری اسلامی باید مورد توجه کشورهای اسلامی باشد،افزود: با تعیین هدف، مسیر انقلاب‌های شکل گرفته توسط مردم به خوبی تعیین می‌شود.

وی بر ضرورت آسیب‌شناسی بیداری اسلامی از دیدگاه مقام معظم رهبری تأکید کرد وادامه داد: کشورهای اسلامی باید با آسیب‌شناسی حرکت‌های خود، نقاط ضعف را شناسایی کرده و نسبت به رفع این آسیب‌ها اقدام کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان ضرورت شناسایی ابزارهای مقابله با توطئه‌های دشمنان را از دیگر برنامه‌های مورد تأکید رهبری در دیدار نخبگان کشورهای اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: شناخت دشمن موجب مقابله جدی با توطئه‌ها می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه دیدار نخبگان کشورهای اسلامی با مقام معظم رهبری بازتاب‌های بسیاری داشت، خاطر نشان کرد: برگزاری چنین اجتماعاتی برای دشمنان هزینه‌بر است./س

برچسب ها: ایران ، الگو ، کشورهای ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.