سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/سخنگوي کميسيون اجتماعي مجلس خبر داد:

بررسي قانون 70 مادهاي تسهيل در افزايش جمعيت و تعالي خانواده

با توجه به اهميت جايگاه خانواده و تحکيم اين نهاد اجتماعي و نيز به منظور تسهيل در افزايش جمعيت، قانون 70 مادهاي تسهیل در افزایش جمعیت در مجلس بررسي ميشود.


سخنگوي کميسيون اجتماعي مجلس و نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: قانون تسهيل در افزايش جمعيت و تحکيم و تعالي خانواده در مجلس در دست بررسي است که در اين قانون 70 مادهاي تمام موارد مورد نياز براي جوانان در موضوعات ازدواج، اشتغال و نيز تربيت فرزندان مورد بررسي قرار ميگيرد.

سيد اميرحسين قاضيزاده با بيان اين که اميدواريم قانون تسهيل در افزايش جمعيت، تحکيم و تعالي خانواده در مجلس به تصويب برسد، افزود: البته اين قانون در حدود 2 تا 3 ميليارد تومان بار مالي به همراه خواهد داشت.

وي درباره اقدامات نمايندگان مجلس شوراي اسلامي براي ايجاد اشتغال جوانان جوياي کار گفت: کشور ما در حال حاضر در برهه زماني پيک جمعيتي است، چرا که در سالهاي 60 تا 65 در حدود 9 ميليون نفر اضافه شد که اکنون اين افراد متقاضي مسکن و اشتغال هستند.

نماينده مردم مشهد در مجلس شوراي اسلامي افزود: مجلس شوراي اسلامي، دولت، مجمع تشخيص مصلحت و بنگاههاي اقتصادي دولتي و نيز بنگاههاي خصوصي و غير دولتي همه در حوزه اشتغال نقش مکمل همديگر را دارند و در اين راستا مجلس شوراي اسلامي تسهيل کننده موارد قانوني براي ايجاد اشتغال است.

وي قانون نوسازي و حمايت از صنايع، وام خود اشتغالي و تسهيل در بازنشستگي زود هنگام را از جمله موارد و راهکارهاي مجلس در ارتباط با ايجاد اشتغال براي جوانان عنوان کرد.


برچسب ها: سخنگوی ، کمیسیون ، اجتماعی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.