سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خوزستان/

طرح های مسكن مهر خوزستان با حضور رییس جمهوری افتتاح می شود

استاندار خوزستان با اشاره به بهره برداری از واحدهای مسكن مهر دزفول با حضور رییس جمهوری در آینده نزدیك بر تسریع در اتمام این پروژه بزرگ مسكن تاكید كرد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، سیدجعفر حجازی'در شورای مسكن دزفول در راستای تسریع در تكمیل طرح های مسكن مهر این شهرستان از تعاونی های مسكن مهر خواست به منظور رفع موانع طرح مهر شهر با پیمانكاران تعیین تكلیف كنند.

وی گفت:از آنجا كه قرار است واحد های مسكن مهر دزفول با حضور رییس جمهوری افتتاح شود لذا در مدت زمان باقی مانده باید این واحدها تكمیل و آماده واگذاری شود.

حجازی گفت: پنج هزار واحد مسكن مهر در دزفول در حال احداث است كه ده در صد كل مسكن مهر استان خوزستان را شامل می شود كه این بیانگر فرهنگ بالای مردم دزفول و اعتماد آنان به دولت است.

وی كیفیت مصالح بكار برده شده در مسكن مهر دزفول را مطلوب دانست و افزود: تعامل و همكاری مسوولان دزفول نقش بسزایی در تسریع در اجرای این پروژه داشته است.

استاندار خوزستان در ادامه بر عدم افزایش سهم آورده متقاضیان مسكن مهر تاكید كرد و گفت:پیمانكاران طبق قرار داد باید هر چه سریعتر واحدهای مسكن مهر را تكمیل نمایند تا از افزایش سود بانكی وام های 250 میلیون ریالی جلوگیری شود.

فرماندار ویژه دزفول نیز در این نشست به ارائه گزارشی از روند اجرای طرح مسكن مهر این شهرستان پرداخت و گفت: برخی از پیمانكاران نیز به دلیل افزایش قیمت مصالح از ادامه كار منصرف شده و طرح را تعطیل كرده اند.

' عبدالرضا احسانی نیا ' افزود: مردم دزفول با وجود اینكه بیشترین همكاری را در سهم آورده داشته اند بدلیل تاخیر در تحویل مسكن مهر و افزایش سهم آورده اعتراض دارند.

وی پیشرفت فیزیكی مهر شهر دزفول را 85 درصد عنوان كرد و افزود: 95 درصد از انشعابات این مجموعه انجام شده است.

رییس اتحادیه مسكن مهر دزفول نیز به افزایش گام به گام سهم آورده توسط پیمانكاران اشاره كرد و گفت: متاسفانه پیمانكاران مسكن مهر دزفول برای دومین بار خواستار تعدیل سهم آورده به میزان 130 میلیون ریال شده كه مراتب اعتراض شهروندان را بدنبال داشت.

'عبدالرحیم طهرانی نژاد' افزود: پیمانكاران از انجام برخی مفاد تفاهم نامه سر باز زده و كار را تعطیل كردند.

رییس اتحادیه مسكن مهر دزفول بر احداث پست برق در مهر شهر دزفول تاكید كرد./س
برچسب ها: افتتاح ، مسکن ، مهر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.