سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با برگزاری هفته هفتم لیگ دسته یک نوجوانان؛

هوگوپوشان اصفهانی فاتح جام "آینده سازان المپیک"

پرونده شانزدهمين دوره مسابقات ليگ دسته يك نوجوانان تكواندو باشگاه هاي كشور با قهرمانی باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان بسته شد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران ؛رقابتهای هفته هفتم (پاياني)دور برگشت لیگ دسته يك تکواندو باشگاه های کشور تحت عنوان جام "آينده سازان المپيك" در رده سنی نوجوانان، با حضور4 تیم همزمان با برگزاري ليگ برتر نوجوانان صبح امروز بيست وچهارم آذر ماه به میزبانی خانه تکواندو برگزار گردید که طی آن باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان با نتیجه ده بر صفر به تیم هیئت تکواندو کرمانشاه غلبه کرد و تیم یاری با امتیاز نه بر یک از سد تیم هیئت تکواندو سمنان گذشت.

تیم تکواندو پالايش نفت امام خيني(ره)شازند در این هفته با قرعه استراحت روبرو شد.

در پایان دیدارهای هفته هفتم رقابت های لیگ دسته اول نوجوانان باشگاه های کشور از سوی مسئولان سازمان ليگ، بهترين هاي این مسابقات به این شرح معرفی شدند:


بهترین سرپرست:
مجید مولایی محمد آبادی ( هیئت تکواندو سمنان)

بهترین مربی:
سعید رمضانی (باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان)

بهترین داور:
هادی ترکاشوند(اصفهان)

فنی ترین مبارز:
علی جباری (باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان)

در این دوره از رقابتها تیم باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب آهن اصفهان با کسب 26 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد، تیم هیئت تکواندو قم و باشگاه یاری با کسب 25امتیاز به ترتیب در سکوهای دوم وسوم ایستادند.

همچنین هیئت تکواندو کرمانشاه با 15 امتیاز،هیئت تکواندو سمنان با 9 امتیاز، هیئت تکواندو نکا با 5 امتیاز و پالایش نفت امام خمینی(ره)شازند بدون کسب امتیاز به ترتیب رتبه های چهارم الی هفتم را به خود اختصاص دادند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.