سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد /

نیاز اصلی امروز جهان اسلام، وحدت است

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهركرد تأكید كرد: نیاز اصلی امروز جهان اسلام، وحدت است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد :

حجت الاسلام محمدعلی نكونام، در خطبه های این هفته نماز جمعه شهركرد در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) این شهر گفت: یكی از توطئه های دشمنان، ایجاد اختلاف در جهان اسلام است و كشورهای اسلامی باید در این زمینه هوشیار باشند.

به گفته وی؛ آنچه امروز در مصر و سوریه می گذرد، توطئه دشمنان برای ایجاد تفرقه در جهان اسلام است.

امام جمعه شهرکرد تأكید كرد: مردم ایران، امروز زیر پرچم ولی فقیه و مقام معظم رهبری، دارای وحدت می باشند و این وحدت، باعث هراس دشمنان شده است.

نكونام، دیدار اخیر اساتید دانشگاه های جهان اسلام با مقام معظم رهبری را یادآور شد و گفت: حضور اساتید 70 دانشگاه بزرگ جهان اسلام در این دیدار بی نظیر بود و اساتید دانشگاه های معتبر جهان اسلام، درس هایی از تحقق وحدت در جهان اسلام را تلمذ كردند.

خطیب جمعه شهركرد، سالروز شهادت شهید آیت اله دکتر مفتح را هم یادآور شد و تأكید كرد: شهید مفتح، بنیانگدار وحدت حوزه و دانشگاه بود.

به گفته وی؛ زمانی بود كه براثر توطئه دشمنان، دانشگاه و حوزه با هم اختلاف داشتند كه اكنون این اختلاف، به همكاری همه جانبه ختم شده است.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، سالروز میلاد باسعادت حضرت باقر العلوم (ع) را نیز یادآور شد و گفت: امام پنجم شیعیان (علیه السلام)، مظهر علوم اسلامی است كه خدمات ارزنده ای به جهان اسلام ارائه كردند.

نكونام، بر توجه به امر حمل و نقل هم تأكید كرد و گفت: حمل و نقل، شریان اقتصاد و تولید است و باید به آن توجه جدی داشت./س

برچسب ها: وحدت ، جهان ، اسلام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.