سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گزارش/

از ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر موشک‌هاي "قيام" و "سجيل" تا رمزگشايي کامل پهپاد RQ170

ناتواني رژيم صهيونيستي در برابر موشک‌هاي "قيام" و "سجيل"، رونمایی جنگنده‌ها و هواپیماهای آموزشی در آینده‌ای نزدیک، دستگيري شبکه گسترده‌ای از عوامل شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه و ضدانقلاب، رمزگشايي کامل پهپاد RQ170، توليد پهپاد مشابه "اسکن ایگل" توسط ايران، تجهيز سازمان‌هاي نيروهاي مسلح ايران به انواع مختلف پهپاد، رونمایی از 2 مدل بالگرد نیمه سنگین و متوسط با قابلیت پشتیبانی نظامی از مهم‌ترين اخبار حوزه دفاعي ـ امنيتي باشگاه خبرنگاران در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار دفاعي ـ امنيتي باشگاه خبرنگاران، اخبار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هفته‌اي كه گذشت بدین شرح است:

رئيس سازمان بسيج مستضعفين با بيان اينکه پيروزي‌هاي زيادي در پي حادثه غزه اتفاق خواهد افتاد، گفت: به زودي شاهد آغاز موجب دوم بيداري اسلامي در جهان خواهيم بود.


بازديد فرمانده ارشد نیروی دریایی سودان از ناوگروه ايراني

ناوگروه بیست وسوم نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي ايران وارد بندر سودان شد و مورد استقبال فرماندهان ارشد نیروی دریایی اين کشور قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع گفت:‌ در نمایشگاه بین‌المللی هوایی ایران، 2 مدل بالگرد نیمه سنگین و متوسط با قابلیت پشتیبانی نظامی رونمایی خواهد شد.
 
 

فرمانده دانشگاه جامع امام حسین(ع) از برگزاري دومین همایش علمی- تخصصی "جغرافیا، توسعه، دفاع و امنیت" در 27 و 28 آذرماه سال جاری خبر داد.


حجت‌الاسلام و المسلمين آل هاشم عنوان کرد؛ امر به معروف و نهي از منكر مؤثرترين روش‌ در اسلامي كردن جامعه

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش جمهوري اسلامي ايران گفت: امر به معروف و نهي از منكر از موثرترين عوامل و روش‌‌ها در اصلاح جامعه و اسلامي كردن آن است
 

فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي در جمع بسيجيان بوشهري گفت: فعاليت هاي فرهنگي بسيج، جوانان را بيمه مي‌كند
 

رئيس سازمان راهيان نور و گردشگري بسيج از انجام برنامه‌ريزي‌هايي براي اعزام کاروانيان راهيان نور به لبنان و سوريه خبر داد و گفت: در گام نخست براي استان‌هاي خراسان رضوي، خراسان شمالي، سمنان و تهران برنامه‌ريزي در جهت اعزام کاروانيان از طريق قطار صورت گرفته است البته در نظر داريم استان‌هاي زنجان، تبريز، مازندران، قزوين و گلستان نيز به اين ظرفيت اضافه شود.


سردار جزایری در گفتگو با العالم اعلام کرد؛ تجهيز تمامي سازمان‌هاي نيروهاي مسلح ايران به انواع مختلف پهپاد/ واکنش به ادعاي عربستان

معاون ستاد کل نیروهای مسلح، با تشريح اهمیت و ابعاد شکار دومین پهپاد آمریکایی توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران گفت: ادعای عربستان سعودی در مورد پرواز پهپادهای ایرانی بر فراز مناطق ساحلی آنها نادرست است و منتظریم که اين کشور، قرائن و شواهد منطقی خود را ارائه کند.
 
مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ملت بزرگ ايران از همه موانعی که دشمن ایجاد کرده با پیروزی عبور كرده و موفقیت خوبی در این زمینه به دست آورده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با اعلام خبر رمزگشايي کامل پهپاد RQ170 گفت: پهپاد "اسکن ایگل" را قبلاً هم در اختیار داشته‌ايم و حتی از روی آن تولید کرده‌ایم.
رئيس دفتر نظامي فرماندهي معظم كل قوا از نمايشگاه دستاوردها و فعاليت‌هاي سازمان بسيج مستضعفين بازديد کرد


طی بیانیه‌اي اعلام شد؛ آمادگی ستاد کل نیروهای مسلح برای مشارکت در تحقق نقشه جامع علمی کشور

ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه‌ای با گرامیداشت بیست و هشتمین سالگرد تاسیس شورای عالی انقلاب فرهنگی، تصویب و اجرای "سند مهندسی فرهنگی" و "نظام نامه پیوست فرهنگی" را از الزامات ساماندهی و پیشرفت همه‌جانبه کشور در عرصه‌های حساس و خطیر فرهنگی دانست.
 
 
معاون ستاد کل نيروهاي مسلح گفت: رسالت صدا و سیما در انتقال فرهنگ دفاع مقدس همچون رسالت امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) در تداوم ارزش‌های عاشورا است.
 
 

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: پیام روشن مستند" آخرین روزهای زمستان" برای مخاطبان و به ویژه نسل جوان این بود که دفاع مقدس ما و سرداران پرورش یافته در فرهنگ آن افسانه نیستند.


يك منبع آگاه به باشگاه خبرنگاران خبر داد؛ دستگيري شبکه گسترده‌ای از عوامل همراهی کننده با شبکه‌های ماهواره‌ای بیگانه و ضدانقلاب

یک منبع آگاه از کشف تعداد قابل توجهی استودیوی زیرزمینی مروج ابتذال و مرتبط با عناصر ضدانقلاب و بیگانگان و نیز بازداشت حدود 30 نفر از عوامل و همکاران آن استودیوهای غیرقانونی پرده برداشت

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی گفت: در "عصر اقتدار"، امکان یک سری فعالیت‌های اطلاعاتی و پرواز پهپاد ایرانی "ابابیل" بر فراز آسمان تل‌آویو وجود دارد و مأموریت اصلی اين پهپاد، حک کردن تانک مرکاوای رژیم صهیونیستی است.

پهپادهاي نسل جديد، گاها آنقدر کوچک هستند که مانند يک پرنده يا يک هليکوپتر اسباب‌بازي به پرواز در‌آمده و از هر مانعي عبور مي‌کنند.

ششمین نمایشگاه ملی توانمندی‌های صنایع هوایی و فضایی ایران، صبح امروز با حضور وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جزیره کیش افتتاح شد.
 

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: جمهوری اسلامی ایران به مرکز ثقل تحولات منطقه و جهان تبدیل شده است

جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: تنگه هرمز یکی از نقاط سوق‌الجیشی جهان بوده و بیشترین ذخایر گاز و نفت جهان در همین منطقه حساس قرار دارد و در این منطقه، خداوند به ما 19 جزیره داده که به مثابه 19 ناو هواپیمابر محسوب می‌شوند.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران با بيان اينکه برخي خواص حتي تا شش ماه پس از فتنه، هنوز موضعشان را اعلام نکرده بودند و در پاسخ به دليل عدم ارائه مواضعشان گفته بودند که ما نخواستيم در اختلاف بين دو کانديدا دخالت کنيم، گفت: اين حرف‌ها تا يک هفته پس از انتخابات، قابل قبول بود اما پس از مشخص شدن تقابل بين حق و باطل، بايد مواضع صريحي اتخاذ مي‌کردند.

طي مراسم با حضور نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران، حجت‌الاسلام عليزاده رئيس پيشين سازمان بسيج طلاب و روحانيون، توديع و حجت‌الاسلام رضايي به عنوان رئيس جديد اين سازمان معرفي شد.

وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح از رونمایی جنگنده‌ها و هواپیماهای آموزشی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.


سردار حاجي‌زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد؛ ناتواني رژيم صهيونيستي در برابر موشک‌هاي "قيام" و "سجيل"

فرمانده نيروي هوافضاي سپاه پاسداران گفت: رژيم صهيونيستي با وجود ضعف در برابر موشک فجر 5، چگونه مي‌تواند در برابر موشک‌هاي سجيل و قيام مقاومت کند.


اختصاصي باشگاه خبرنگاران؛ وزارت دفاع حضور کارشناسان ایراني در کره شمالی را تكذيب كرد

اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، ادعای رسانه‌های غربی مبنی بر حضور کارشناسان وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران در کره شمالی و همکاری در پرتاب موشک بالستیک این کشور را به شدت تکذیب کرد
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: در هر حوزه از جنگ، بايد دفاع متناسب با نوع تهديد به صورت نظام فني و مهندسي انجام گيرد.

یک منبع مطلع اعلام کرد: فرد جديدي با نام اختصاري (ف.ج) در تحقيقات و بازجویی‌های صورت گرفته اعترافات و اسناد جدیدی را ارائه کرده است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: لازم است نیروی انتظامی، متناسب با جغرافیای طبیعی، سیاسی و اقتصادی نقشه جامعی برای چشم‌انداز ایران 1404 طراحی کند تا شاهد امنیت پایدار در کشورمان باشیم.

جانشین فرمانده کل سپاه، قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) را چراغ روشن انقلاب اسلامی در عرصه سازندگی توصیف کرد و گفت: نقش این قرارگاه امروز از هر زمان دیگری تعیین کننده تر است.

رمضانیان تاكيد كرد؛ یادواره شهدا راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان گفت: برگزاری یادواره شهدا راهی برای مقابله با تهاجم فرهنگی بیگانگان است و با اشاعه ارزش‌های انقلاب اسلامی با برپایی یادواره شهدا می‌توان گام‌های مثبتی در فضای فرهنگی کشور برداشت.


سرلشکر جعفری در همایش فرماندهان و مدیران قرارگاه خاتم الانبیاء(ص): تلاش درعرصه سازندگی ماموریت اصلی قرارگاه خاتم‌الانبیاء(ص) است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: جامه عمل پوشاندن به منویات و انتظارات مقام معظم رهبری و تحمل سختی‌ها و مشقت‌های این مسیر از وظایف اصلی یک پاسدار انقلاب اسلامی است که قطعاً پاسداران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به این مهم عمل خواهند کرد.


سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان با صدور بیانیه‌ای، مطلب درج شده در روزنامه جمهوری اسلامی را محکوم کرد و عذرخواهی رسمی این روزنامه را خواستار شد.
 

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) از پیشتازان عرصه عمق بخشی به انقلاب اسلامی ایران است.


حجت‌الاسلام دهقانی: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی وارد عرصه سازندگی شده است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: این قرار گاه برای دفاع از نظام جمهوری اسلامی وارد عرصه سازندگی شده است.

نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: اگر قانون انتخابات، در مجلس راي آورد، دولت نيز حق دارد که از آن دفاع کرده و يا آن را رد کند و در نهايت تعيين‌کننده اصلي در اين زمينه، شوراي نگهبان است.
 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.