سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایران میزبان هشتمین دوره رقابت های کاراته جام ایران زمین

هشتمین دوره پیکارهای کاراته سبک شوتوکان WSKF‌ به نام جام ایران زمین از چهارشنبه 29 آذر به مدت 4 روز به میزبانی کشورمان برگزار می شود.

احمد صافی در خصوص پیکارهای جام ایران زمین به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: هشتمین دوره رقابت های بین المللی کاراته سبک شوتوکان WSKF‌ با عنوان جام ایران زمین از چهارشنبه 29 آذر در دو بخش بانوان و آقایان برگزار می شود.

رئیس سبک شوتوکان WDKF افزود: برای برگزاری این مسابقات کاسویا رئیس جهانی سبک شوتوکان WSKF‌از ژاپن و سیروس مدنی و همسرش فریبا مدنی سرکنسول داوری از آمریکا نیز به ایران می آیند که در کنار برگزاری مسابقات از دانش فنی این اساتید استفاده می کنیم.

صافی گفت: پنجشنبه 30 آذر سمینار فنی برای بانوان برگزار می شود و جمعه یکم دی مسابقات بانوان را در مجتمع ورزشی معلم داریم.

جمعه یکم دی نیز سمینار فنی آقایان برگزار می شود و شنبه دوم دی نیز رقابت های آقایان را خواهیم داشت.

سوم دی نیز ارتقا دان کاراته کاهای سبک شوتوکان WSKF از دان 3 تا دان 6 می باشد.

وی اضافه کرد: مسابقات با حضور نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان این سبک در بخش های کاتای تیمی و انفرادی و نیز کومیته تیمی و انفرادی انجام می شود.

برای این رقابت ها تا کنون کشورهای کره، عراق، گرجستان اعلام آمادگی و حضور کرده اند که پیش بینی می شود تا هنگام مسابقات تعداد کشورهای شرکت کننده به 7 کشور ارتقا یابد.

رئیس سبک شوتوکان WSKF اظهار داشت: این مسابقات با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی، فدراسیون کاراته و سبک شوتوکان WSKF‌برگزار می شود./مح

برچسب ها: کاراته ، شوتوکان ، فنی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.